Jump to content

Avtrekk CZ Shadow 2


Morten C

Recommended Posts

  • msteiro changed the title to Avtrekk CZ Shadow 2
On 8/21/2020 at 2:06 PM, aps said:

Kan det være noe feil med hvordan dere holder? org grepet går ned til størrelse 8 iaf. 

 

Tror ikke det. Har forsøkt og endre hvordan jeg holder, men det føles ikke komfortabelt. Enten så får jeg avtrekker halveis på ytterste ledd, eller så er grepet skjevt når jeg styrer etter ytterste ledd.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Morten C said:

Ser på thin plates fra Lok nå, og det står at de er samme størrelse som original.

 

 

 

CZ Thicknesses

Thin
Same thickness as stock CZ Thin Aluminum Grips. Great for smaller hands and concealed carry.
 
Standard
Flatter grip with a slight curve. Good for those with medium hands.
 
Palm Swell
Similar shape & thickness as stock CZ rubber grips. Curved for a ergonomic grip that fits your hands.
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, hipshot said:

Men hvordan får man dette hit til landet?

 

Er det noen lokale sjapper som importerer?

Bestill direkte fra LOK Grip, de sender til Norge.
Kjøpte et sett til min Shadow 2, og jeg syns det er bedre enn originalplatene, virker også smalere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte direkte fra cesar-shop i fjor. Da tenker jeg på reach reduction-kit. Har og bestilt magasiner og diverse smågreier. Ved forrige bestilling av mag sa de at jeg ikke kunne vege DHL da de ikke fraktet våpendeler. Brukte da den lokale posten og det fungerte.Tok bare litt lenger tid.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JonasB said:

Jeg bestilte direkte fra cesar-shop i fjor. Da tenker jeg på reach reduction-kit. Har og bestilt magasiner og diverse smågreier. Ved forrige bestilling av mag sa de at jeg ikke kunne vege DHL da de ikke fraktet våpendeler. Brukte da den lokale posten og det fungerte.Tok bare litt lenger tid.

 

 

 

OK! Så noen sender altså.

 

Andre aktører nekter å eksportere våpendeler - uansett speditør.

Link to comment
Share on other sites

Alt på cesar-shop kan bestilles hos 2Alfa om man ikke ønsker å importere selv

 

PS: Jeg vil anbefale å få tak i floating trigger pin til shadow'en: https://cesar-shop.com/firearm-parts/pistol/trigger-sistem/floating-trigger-pin/ i tillegg til en ekstra utdrager, sleidestopper, fiber til kornet... og... hmmm.. det tror jeg var det.

Edited by ATnT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...