Jump to content

Erfaringer med demper på Browning BAR


arnegun

Recommended Posts

Noen her som har gjort seg noen erfaringer med demper på Browning BAR. Finnes det muligheter for å unngå å måtte justere gassblokk? Har vurdert å prøve å sette på en sonic 45 uten moduler bare for å ta den værste smellen, har også blitt anbefalt A-tec optimal flow som er laget for halvautobørser. Denne er derimot dyr og bygger ikke innover på løpet, noe jeg er redd vil gjøre ei ellers kort og velbalansert rifle lengre og mer fremtung. Tanker? :)

Link to comment
Share on other sites

52 minutter siden, arnegun skrev:

 Har vurdert å prøve å sette på en sonic 45 uten moduler bare for å ta den værste smellen, Tanker? :)

 

9 minutter siden, arnegun skrev:

 Hovedgrunnen til at jeg ønsker demper er nok å slippe hørselvern på jakt :)

 

Da bør du nok vurdere å bruke Sonic 45 med moduler!😉

Link to comment
Share on other sites

16 minutter siden, Sølvrev skrev:

 

 

Da bør du nok vurdere å bruke Sonic 45 med moduler!😉

 

Hehe, ja det gjenstår å se hvor mange moduler som trengs. Til baneskyting blir det nok hørselvern uansett. Har sonic 45 på to andre børser og er veldig fornøyd med dem. Har ikke fått testa dempingen uten moduler enda, men den demper i vært fall mer en godt nok til at jeg kan skyte uten hørselvern på jakt. Så tror nok jeg skal klare å korte den ned litt. Sonic 45 bygger uansett lite utover løpet sammenlignet med de fleste andre dempere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...