Jump to content

Ombygging av Sauer 200 STR 22 til noe annet


Rønningen

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har skaffet meg en pent brukt Sauer 200 STR i kaliber 22 i tillegg til den jeg har i 6.5 mm; baktanken var at da har jeg en låskasse jeg ved behov kan sette opp med ekstra pipe i 6.5 eller annet kaliber, og bare bruke samme sluttstykke til begge børsene. Nå begynner jeg å lure på om jeg har lurt meg selv - jeg har ikke plukket  .22'en fra hverandre enda, kanskje svaret er åpenbart når jeg ser - men det jeg legger merke til er at magasinutløserknappen mangler. Den brukes jo ikke når 22 magasin-adapteret er montert, så det er jo uproblematisk så lenge den brukes som en 22 - men det er jo litt klønete hvis jeg da plukker ut det adapteret for å bruke den med normale magasiner.. Så da ble jeg usikker, - for det første, er det slik de vanligvis leveres fra DFS, eller har jeg fått en med mangler? Og for det andre, er det så enkelt som jeg i min naivitet har trodd, eller må jeg skaffe noen ekstra deler før den kan brukes som "grov-sauer"? Takk for all hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...