Jump to content

Dry age/langtidsmodning av kjøtt


magnum_mauser

Recommended Posts

Er her folk som har erfaring med dette? Eg har tidligare forsøkt med heil entrecôtefilet som eg har pakka inn i osteklede og lagt på rist i kjøleskap i inntil 60 døgn. Ein må då fjerne den ytterste "hinna" då den er svært tørr. Men kjøttet får ein utruleg konsistens, lukt og ikkje minst smak- vell verdt ventetida synes eg. 

 

Eg har også forsøkt ein metode som eg leste om på nett, usikker på kva ein kallar dette på norsk, men her framskynda ein prosessen ved å drysse kjøttet inn med salt og lar det derettef ligge på rist i kjøleskap alt frå 1 time til 1 veke - dette gav også gode resultater.

 

Vakumpakker har lenge stått på ønskelista og her får ein poser meint til dry aging, som kunne vore spennande å prøve. 

 

Andre som holder på med langtidsmodning av kjøtt? Hvis ein går med planer om dette, vil eg for husfreden sin skyld anbefale å ha eit eiget kjøleskap til nevnte formål - øverstkommanderende i heimen synes ikkje det var kult å ha svær kjøttstykker liggande på rist i kjøleskapet i vekesvis 😂

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eg har prøvd å tørrmodne med særs godt resultat. For å gjere dette på ein trygg måte bør ein bruke enten tørrmodningsskap eller modningsposer. Det billigste og greieste for hobbykokken er modningsposer. Desse posene fungerer som ein membran som slipper ut fuktigheit men holder bakterier og annet uønska ute. Den ytterste, harde hinna på kjøttet må skjærest vekk men kan benyttes for eksempel i burgere for å gi de en smak av tørrmodna kjøtt. Kvern det sammen med burgerene ca 1:4.

Posene krever vacumpakker.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...