Jump to content

Eberlestock X1 Euro


Jeger'n

Recommended Posts

Har et par år hatt en Eberlestock H2 Gunrunner som jeg har vært veldig fornøyd med. Tar rifla ut av hylsteret og slipper den nedi uten å ta sekken fra ryggen. Praktisk! Nå så jeg et mulig behov for en riflesekk med noe mer volum og lånte en Vorn Hunter for å teste. Ble ikke enig med den. Min rygg er for kort til å matche bæresystemet og jeg fikk ikke justert høyden på hoftebeltet, noe som ville vært det ideelle for min del. Forsøkte også å flytte ned bærereimene, men dæven det var så krøkkete at jeg ga opp. Det ville også gjort at lyddemper/ munningen på våpenet stikker ennå litt mer opp over hodet, noe som jeg ikke oppfatter som positivt. Fant da en Eberlestock X1 Euro som jeg stappa full og gikk en tur med. Passet meg helt utmerket og jeg handla, uten å teste med rifle oppi. Det var nok ei lita tabbe. Den sekken har ei plate mellom riflehylsteret og ryggen til brukeren som gjør at det blir forbasket trangt å dytte rifla nedi og lyddemperen henger seg opp når man forsøker å løfte opp våpenet. Noen som har praktske erfaringer med denne sekken og evt et godt råd?

3142009_1.jpg.436cc803fdc924d9f950f567be67a237.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...