Jump to content

Production optics. Fjerne frontsiktet?


Recommended Posts

Jeg har nylig kløpt meg en Sig 320 X-FIVE Legion og fått montert på ett LEUPOLD DELTAPOINT PRO Red dot på den.. 

Er MEGET fornøyd. 

Men. Det frontsiktet. Jeg vet jo det er mulig å fjerne det. Men når det er gjort, finnes det noe jeg kan sette i sporet der siktet har stått? 20200629_231214.jpg.27105e5e05719b48e6bd1f0387bff335.jpg20200629_231319.jpg.dfb6bdc28489cbf62aad4f5b89f7d9d5.jpg

Link to comment
Share on other sites

For å være helt spesifikk, så står det tydelig i production reglene at det er lov å endre på siktene så lenge det er inngrep som "doesn't require gunsmithing"

 

Å ta av forsiktet og erstatte det med en flis av etellerannet, eller la det stå tomt, er begge deler fullstendig innenfor reglementet.

(men nei, stort sett ingen gidder å gjøre dette med pistolen sin)

Edited by AndersR
Link to comment
Share on other sites

 

1 time siden, AndersR skrev:

For å være helt spesifikk, så står det tydelig i production reglene at det er lov å endre på siktene så lenge det er inngrep som "doesn't require gunsmithing"

 

Å ta av forsiktet og erstatte det med en flis av etellerannet, eller la det stå tomt, er begge deler fullstendig innenfor reglementet.

(men nei, stort sett ingen gidder å gjøre dette med pistolen sin)

Det er jo bra. 

 

Men er det andre som gjør det? Finnes det "inserts" som er ment å settes i forsikte sporet? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...