Jump to content

Test av Lindu RF1500 8x42


jeger 76

Recommended Posts

Test av lindu RF1500 8x42: Har fått testet denne  noe mot en vortex Fury og når en ser på prisen på lindu RF1500 til  5990 kr mot Vortex fury til over 15000kr så får du her en kikkert med avstandsmåler  som dekker dei fleste behov til den menige jeger. Den har nøyakte mål. Ble målt gode 1600m med den. Skarphet på dagtid er på høyde med vortex fury. Har fått testet den litt i skumring og ser meget godt i den. Så denne fra kikkertsalg.no kan anbefales  vil komme tilbake senere med mer 

Edited by komando ild
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har nå testet denne ei natt nå var nesten mørkt  for mørkt til og skyte om.det hadde vært jakt.  Men  så  hjort på innmark på 150m+  selv om det er en 8x42. Så det er har testet så langt kan eg si at her får du et rimelig alternativ vist du ønsker en kikkert med avstandsmåler i. 

Link to comment
Share on other sites

Hei eg har kjøpt  noe optikk eg er fornøyd med 👍👍og fått veldig  god service 😊😊  og som nevnt tidligere har eg prøvet fra dei dyreste zeiss og  til sikter  i 500kr klassen så vil bare vise at det går og få rimelig optikk også   som virker. 

spesielt med tanke på justering av sikter at en kan stole knepp.

 

Slik som eks  KonusPro. Som eg hadde innlegg på her tidligere. Og Denne fra Lindu optic  KIKKERTSALG har og dyr kvalitets optikk.  Så dei fleste veit virker Men  her kom eg over noen rimelige modeller som eg fattet interesse for og  som folk flest. Kan Se seg rå med og kjøpe.

 

Men med en jungel av  forhandlere på  sikter og håndkikkert.  Har  eg handlet med mange butikker og fått god service.👍så Trekker eg frem  noe av det som eg er fornøyd hos en forhandler. Eg er og skeptisk når ting er billig og folk sier det er bra men synest og det er fint  at folk skriver om det dei  har testa.  Så min menig er her får du rimelig og God optikk. 😊

Link to comment
Share on other sites

På 31.7.2020 den 14.59, komando ild skrev:

Hei se innlegg under👍

 

Du svarer ikke på spørsmålet. Hvorfor tester du ikke noen av de produktene du har kjøpt av alle de andre butikkene ? Dersom du har knytning til kikkertsalg så er det helt greit, men da merker du det med "bransje" og forholder deg til regelverket på kammeret.no i forhold til slikt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hei eg har kjøpt produkt hos kikkertsalg og  fått gode tilbud. Slik en får hos dei fleste forhandlere . Men fant det spennende og se og prøve rimelige produkt.  For det er mange som mener at billige sikter/kikkerter er bare vræ bare ved og mene . Så min agenda er og se og bruke det og dele erfaringer.  For nå har eg tid til det    Eg har  handlet hos jakt og friluft/hagemo jakt m.fler og fått topp service. Har brukt zeiss, swarowski,khales,vortex  etc det er merker folk flest veit  funger. Så da eg egentlig ved en tilfeldighet så dei fra konuspro/dali/lindu vart eg nysgjerrig. Og eg er skeptisk til for billig optikk så hadde eg ikke vært fornøyd så hadde eg sagt det. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutter siden, ATnT skrev:

 

Du svarer ikke på spørsmålet. Hvorfor tester du ikke noen av de produktene du har kjøpt av alle de andre butikkene ? Dersom du har knytning til kikkertsalg så er det helt greit, men da merker du det med "bransje" og forholder deg til regelverket på kammeret.no i forhold til slikt.

Hei igjen og hadde eg hatt tilknytning til kikkertsalg eller sponset og  lign så hadde merket det det under bransje selfølgelig. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Det er absolutt null reviews av Lindu Optics å spore opp. Det er åpenbart ett veldig dårlig tegn. Mye skryt fra firmaet selv og div. skryt av at de er samarbeidspartner med blablabla. tipper de,som andre kinesiske, saksøker/betaler Google når det kommer ut negative hits på firmanavnet, for å få det sletta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...