Jump to content

Zeiss ht 10x42 vs Swarovski slc 10x42


ctm-4

Recommended Posts

noe sammenligning kan jeg ikke gi, men har har hatt slc 8x42 i noen år nå og er meget godt fornøyd med den. Jeg sammenlignet den med el 8x42, som koster 4-5000 mer. El hadde kanskje litt bedre fargekontraster, men syns ikke forskjellen var verdt prisen.

Eneste jeg syns virker litt "svakt" er fokuseringshjulet, men jeg har aldri opplevd noe problem med det.

 

I ettertid angrer jeg dog litt på at jeg ikke vurderte kahles helia, men det er kun pga avstandsmåler.

 

Min subjektive mening er at når man kommer over en viss pris så er de optiske forskjellene så små at man kan diskutere om det er verdt en dobling i pris.  

Edited by eivkie
Link to comment
Share on other sites

Skal du kjøpe Zeiss  Victory 10x42HT må du skunde på, den er ute  av produksjon. Eg har ikkje kjennskap til Swarovski sin SLC serie, men eg har ein  Swarovski EL 10x50SV og ein Zeiss Victory 8x42HT, og optisk vil eg tru dei er ganske like dei to du lurer på. Eg  kan ta ein liten gjennomgang av mine sånn som det fortoner seg for mine auger. Synskomfort og optisk ytelse er på høgaste nivå i begge, men dei er ikkje heilt like. Zeiss med sine Abbe-Kønig prismer er litt lysare. Har og bedre motstand mot blending rundt ei lav sol. Motstand mot falsk farge (kromatisk aberrasjon) er superb i begge. Eg bruker ikkje briller og oplever sporadiske mørke blink når eg panorerer med 8x42HT , EL 10x50 er  fri for dette. 8x42HT er ikkje skarp over heile  synsfeltet og har puteforvrenging som gjer at td. eit beint tre ytterst i synsfeltet vil få bogefasong. Har høyrt at puteforvrenging skal  gi ei meir behagelig synsopleving.   EL10x50 har flatt synsfelt, fritt for puteforvrenging, og  er sylskarp heilt til kanten. Nokre få meiner at det er som å sjå på ein plakat og  oplever at jorda rullar når dei panorerer, med påfølgjande kvalme. Eg ser ikkje noke av dette og synes utsynet i EL10x50 er behageligt og heilt fantastisk. 8x42 HT har bedre plasert, større og litt raskare fokushjul. EL10x50 har bedre diopter innstilling, og også meir komfortable augemuslinger. 8x42HT har ein gummikledning som er god å halde i, men den tiltrekkjer seg støv, sjit og får lett riper. Gummikledningen på EL10x50 er så god  den kan bli. Begge kikkertane er 100% fargenøytrale. EL10x50 er ein dyrare kikkert enn 8x42HT -   Eg er ingen optikkekspert, står nok i andre enden av skalaen, og dette er  heilt  personlege synspunkt

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...