Polardego Posted November 13, 2020 Author Share Posted November 13, 2020 3 hours ago, t-trim said: Sharan og galaxy er vel stortsett samme bil??. Samme er seat alahambra eller hva den nå heter. Det var vel bare første generasjon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joska Posted November 13, 2020 Share Posted November 13, 2020 1 hour ago, Polardego said: Tenker på 2015-16 med AWD. Får Galaxy med automat, ikke Sharan. Blir ikke en jaktbil, gidder ikke å sjonglere med barneseter. Ja det er noko heilt anna. Har ikkje førstehandskjennskap til den nye generasjonen Sharan, men ryktet er jo bra. Den noverande generasjonen av Galaxy har eg null kjennskap til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vux Posted November 13, 2020 Share Posted November 13, 2020 Kunne tenkt meg en pickup med dobbelkabin så man kan putte hundan inn der baksetene vanligvis skal være. Innerst inne vet man jo at det blir en mindre praktisk bil enn transporteren. Mest fordi man blir lei av bilen etter noen år og man får bare lyst til å bytte for å ha noe annet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 13, 2020 Share Posted November 13, 2020 Pickup har jeg vært innom, ble kjøpt i stedet for å leie container når jeg bygde hus. Genial til mye, men ubrukelig som allrounder. Hunden digget den da, singelcab så han fikk sitte i passjersetet (jada) og være konge. Nå har jeg Discovery2 varebil, kjempefornøyd ( ikke kjøp om du synes bytte til vinterdekk er et prosjekt...). "Jaktbil" er kodeord for bil nr 2, pappabil, hobbybil. Kjøp noe en har lyst på. Hva gjør det om bilen en kjører noen få tusen km per år bruker 1,5liter på mila?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vux Posted November 13, 2020 Share Posted November 13, 2020 Helt enig. Har hatt både Chreokee og Suburban som jakt-/turbil tidligere. Suburban var egentlig genial, men var "tung" bokstavelig talt å mekke på. Ingenting veier under 100kg i det understellet der. Lang svingradius med henger også. Cherokee var for smått igjen, ellers flott fjellbil. Discoen må jo være fin fin. Passe størrelse på de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Cherokee er nå en fin bil synes jeg. Hadde jeg hatt plass skulle jeg hatt en sånn Jeep også Jeg synes det er underholde å se på alle luringene som kjører seg fast med uegna dekk og 2wd, ofte på flat mark; https://youtu.be/5CG_b1xoFac 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haavard Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Jeep Grand Cherokee som kommer til å passere 300 000 neste uke syns jeg er en fin jaktbil. Har ikke behøvd be om hjelp av bonde med traktor på fem år... Det er nok mange som ikke har bruk for diffsperre (min var nesten fastrustet da jeg kjøpte den), men jeg brukte den senest denne uken. Eneste dumme er at jeg må ligge diagonalt hvis jeg vil kunne strekke ut bena. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vux Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Har faktisk orginal diffsperre bak på transporteren min(2010 mod) Trodde ikke det var tilvalg på disse. Ikke sett noen andre som har det heller.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Den forrige jaktbilen (kort Pajero2) hadde sperrer overalt. Hadde aldri bruk for de på noe som lignet vei. Discoen har masse greier og knapper som ordner opp, aldri måtte finne ut hvordan de virker heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted November 14, 2020 Author Share Posted November 14, 2020 (edited) 2 hours ago, Haavard said: Jeep Grand Cherokee som kommer til å passere 300 000 neste uke syns jeg er en fin jaktbil. Har ikke behøvd be om hjelp av bonde med traktor på fem år... Bensin eller diesel? Elsker Jeep, men de har dessverre en del feil. Edited November 14, 2020 by Polardego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haavard Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Jo takk, jeg vet. I 2018 reparerte jeg for 40k, i år har det holdt med 15k+service. Diesel - bensin hadde blitt for dyrt. Nå ligger jeg på såvidt over 1l/mil. Hadde jeg vært rik hade jeg kjøpt noe nyere, men det er en stor fordel at jeg ikke behøver å være redd for riper og andre ulykker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 1 hour ago, Haavard said: I 2018 reparerte jeg for 40k, Er det Mercedes eller Fiat diesel du har? Jeg synes egentlig den modellen må være med V8er. Det komiske med Jeep bensin, er at forbruket er likt på rekke 4er, 6er og V8ern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haavard Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Mercedes. Er du sikker. Jeg syns å huske noe sånt som 1,6 på 6er og 1,8 på v8? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted November 15, 2020 Share Posted November 15, 2020 (edited) @HaavardOg med «litt for store hjul» så blir det omtrent hips om hopp. Eller full utjevning fra 2,5-5,9l bensin. Hva er det du reparer på Mercedes jeepen? Motor og girkasse skal jo være longlife. Den modellen er jo også den siste som er laget med stiv aksling foran og bak, og som i mine øyne er en sikkelig Jeep. De som kommer etter er bare middelmådige SUVer med unntak av Wrangler. Edited November 15, 2020 by Bly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 15, 2020 Share Posted November 15, 2020 Kameratens Gran Cherokee med 5,8 bruker 1,85-1,9 på blandet kjøring. Utrolig driftssikker bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted November 26, 2020 Author Share Posted November 26, 2020 Hva tror dere om en asiatisk SUV? Tenkte på de litt større variantene, Hyundai Santa Fe Grand, Kia Sorrento eller Mitsubishi Outlander. Alle med 7 seter og diesel. Ca 2015-16. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted November 27, 2020 Share Posted November 27, 2020 Nå snakker vi! Ford Econoline | FINN.no 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
znopi Posted November 27, 2020 Share Posted November 27, 2020 Fantastisk interiør, drømmebilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted November 27, 2020 Share Posted November 27, 2020 Om jeg skulle pirke på noe så måtte det vært at det godt kunne vært en fungerende peis inni der for å skape den riktige stemningen etter en lang jaktdag, men ellers er alt perfekt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torf Posted November 27, 2020 Share Posted November 27, 2020 Fra TopGear: Here’s a first-world problem for you: don’t you just hate it when your shotgun doesn’t match your car? Yeah, us too. Well, luckily two of the world’s finest gun and carmakers have come together to help wash away your anxiety. Ladies and gents, Royals and Earls, we give you the new Holland & Holland Range Rover. Looks, like a normal Range Rover, doesn’t it? Well, look a bit closer. No, even closer, as it’s all in the details. Check out the new b-pillar badging, the bespoke etched handles on the inside of the doors, the specially etched metalwork below the gear selector and above the glovebox and the bespoke interior treadplates and motif on the headrests. Depending on your disposition, this may all seem like some ritzy metallic swirls or tramp stamp tattoos from your local nightclub, but they’re all completely customisable and the etching and wood can match your Holland & Holland gun’s stock and metalwork. Trust us, if Arthur Morgan could drive a car, it’d be this. If you’re not up with your guns, Holland & Holland is a rather special name. Since 1835, its master crafters have been armed with simple materials and an army of tiny little tools and knocked out exquisite, wonderfully detailed guns to blow things out of the sky. They’re good enough for the poshest of posh people – Royals – having two Royal Warrants, take years to make and can cost north of a quarter-million quid. Yep, that’s for one gun. That makes the Range Rover a rather cheap holster in comparison. Prices start at £140,000 and can go wildly north from there depending on how custom you want to go. But for the first time, the Holland & Holland treatment can be applied to a raft of Rangeys including the Autobiography, Autobiography Long Wheelbase, SVAutobiography Dynamic and SVAutobiography Long Wheelbase plus five engine options, including PHEVs. But let’s be honest, the 5.0-litre supercharged V8 on SV derivatives is the best fit for something like this. Because if you want your car to look like your gun, it may as well sound like it too, right? Soon, like the previous Overfinch Holland & Holland Range Rover, we’ll see a model with a custom-integrated gun rack, a cavernous backseat console/fridge, and a booze cabinet. It might just be peak rah. And the most British thing on the planet. We can’t wait to don some tweed and see it for ourselves. Now, there’s only one thing left for it… “PULL!!!” Hvis man fikser denne kan man sikkert få andre til å ta seg av sølet med slakt, blod og annet griseri.. Jeg har sett denne, og en tilsvarende innredet Bentley Continental !!, på Bisley skytebane i England. Disse bilene kan være så vulgære og upraktiske de bare vil men vilha-genet kikker inn uansett om man vil eller ikke når man ser dem på nært hold. https://www.hollandandholland.com/range-rover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruger #1 Posted November 27, 2020 Share Posted November 27, 2020 Blaser hadde vel også sin versjon, går en her i distriktet, som jeg har sett https://www.roverparts.com/news/archive/LandRoverDefenderBlaserEdition/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Om en ikke har for mye penger eller kan reparere bil selv skal en holde seg veldig langt unna LandRover.... Men den Defender Blasertingen er tøff ja! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Må egentlig bare gi samboeren rett, LandCruiser er bilen en kjøper om det skal være stort, sterkt, driftssikkert og ha 4wd. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted November 28, 2020 Author Share Posted November 28, 2020 8 minutes ago, Chiefen.v-2 said: Må egentlig bare gi samboeren rett, LandCruiser er bilen en kjøper om det skal være stort, sterkt, driftssikkert og ha 4wd. Hvis man ikke kjøper en som er relativt ny. Har en del feil på elektronikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vux Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 (edited) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199512216 Sikkert ikke det TS er på jakt etter, men denne så meget bra ut Edit: Så den ble solgt med en gang Edited November 28, 2020 by vux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mastodon Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 Jeg har ønsket meg jaktbil i mange år! Jeg har trålet utallige kilder på nett, Finn.no, venner og bekjente (også kammeret) etter brukererfaringer, statistikk, egenskaper, kvalitet, etc. Jeg har kommet frem til at LandCruiser er drømmebilen, med Pajero som en god nummer to. MEN... Det er et stort men. LandCruiser har kultstatus her i Norge og det reflekterer prisen. Den er uoppnåelig for de fleste som må ha bakseter da den koster i mellom en halv og en hel million om en skal ha en som ikke har gått langt over 200 000km og er 10 år gammel. Hadde jeg vert 10 år eldre og ungene voksne kunne jeg ha kjøpt en to-seter til en overkommelig penge. Men nå som jeg er i 30-årene, (med huslån, og andre store løpende utgifter) er dette ikke mulig å kjøpe som hverken bil nummer en eller to. Jeg har derfor nå satt meg nytt sparemål. For ca 200 000 får du en ok Hilux dobbelcab med godt under 200 000km på telleren. Når bil Nr 2 skal byttes ut håper jeg at jeg er klar for å kjøpe en! Jeg har etter hver blitt veldig bestemt på hva som er must have på en jakt bil. Jeg skal jo også bruke den ellers i året... Krav: 5 seter. Manuell kasse. Sperre på bakaksel. Klima med A/C. Kjekt å ha: Cruise, dieselvarmer, etc.. Ett unntak av Manuell kasse er LandCruiser, da den kommer med MTS systemet som veier opp for Autolaten sitt handikap i terrenget... Jeg er den type sjåfør som elsker manuell kasse da det gir meg glede og fornøyelse å kunne faktisk operer bilen når jeg kjører. Jeg synes det er givende å planlegge girskift og kunne gi gass uten at bilen girer ned og ruser opp motoren. Jeg vil bestemme over bilen, ikke omvendt. My $0.02 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 10 hours ago, Polardego said: Hvis man ikke kjøper en som er relativt ny. Har en del feil på elektronikken. Alle biler sliter med dette. Europeiske mer enn asiater. Vil en ha enkel og grei bil og ikke brysr seg om hva andre mener, Dacia Duster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted November 28, 2020 Author Share Posted November 28, 2020 Jeg har kamerater som har større skoesker enn en Duster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruger #1 Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 13 hours ago, Chiefen.v-2 said: Om en ikke har for mye penger eller kan reparere bil selv skal en holde seg veldig langt unna LandRover.... Men den Defender Blasertingen er tøff ja! Sto til salgs i butikken da jeg skulle ha bil for noen år siden. Stålsatte meg, og gikk forbi. Endte opp med en Subaru etter at fruen hadde bestemt oss for. Hadde jeg vært ungkar, hadde jeg solgt leiligheten for en sånn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vass Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 15 hours ago, Chiefen.v-2 said: Om en ikke har for mye penger eller kan reparere bil selv skal en holde seg veldig langt unna LandRover.... Men den Defender Blasertingen er tøff ja! Tror alle jeg kjenner som eier eller har eid noe med Rover i navnet har hatt en del problemer. De er ikke alene om mye problemer, jeg har kjøpt meg første generasjons X5, en billig en som sådan, så jeg skal kanskje ikke kaste stein så veldig hardt her jeg sitter i mitt glasshus, men alt som heter råvær skyr jeg som ilden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Drømmekjerra er denne; https://youtu.be/N-t7Om0jVaw Så kan Torf få ha lyst på sine «praktiske» snobbebiler . On 11/27/2020 at 11:44 PM, Torf said: Disse bilene kan være så vulgære og upraktiske de bare vil men vilha-genet kikker inn uansett om man vil eller ikke når man ser dem på nært hold. Av en eller annen grunn har sånne tuppewarekjøretøy helt sluttet å appellere til vil ha genet hos meg? Jeg vet ikke helt når det skjedde, men jeg hater plastbiler. Jeg tror det må ha vært overgangen til Subaru som har utløst krisa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 8 hours ago, vass said: Tror alle jeg kjenner som eier eller har eid noe med Rover i navnet har hatt en del problemer. De er ikke alene om mye problemer, jeg har kjøpt meg første generasjons X5, en billig en som sådan, så jeg skal kanskje ikke kaste stein så veldig hardt her jeg sitter i mitt glasshus, men alt som heter råvær skyr jeg som ilden. Nå ødela Range-Rover en hel generasjon biler med elendig motorer fra BMW.. Land-Rover er betydelig bedre enn sitt rykte, men de krever verksted (eller eier) som kan skru (forbausende få bilmekanikere som kan noe annet enn å slavisk følge manualen og bytte deler til det virker igjen..). At de i lang tid ikke brukte elektronikk som snakker med vanlige diagnoseapparat hjalp heller ikke, Willys Bil og Bensin AS med Wurth diagnosedings fikk ut feil koder og reparerte i vei på feil sted. Norske delepriser hjelper heller ikke på, orginaldeler fra norsk importør koster 3-4 ganger det du må betale for samme del fra UK, levert på døra ferdig fortollet. Min D2 er nå driftsikker helt på høyde med hvilken som helst annen 15 år gammel SUV, det var en vei å gå dit (pga sånne som Willys Bil og Bensin AS..). Miljøet rundt LR er fantastisk, uansett hva en trenger hjelp til er nettverket klart til innsats og "mitt delelager er ditt delelager". Var såvidt innom LandCruiser-klubben og forsvant fort ut igjen, makan til barenhage skal en lete lenge etter, ren mobbing og drittkasting. Vår LC er nå offisiell hangaround i LandRover-klubben! Men nå leter altså Polardego etter noe utopisk; stor, billig, drfitsikker bil. Sånt finnes ikke. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 1 hour ago, Chiefen.v-2 said: Land-Rover er betydelig bedre enn sitt rykte Liker du disco så må du se på hva denne karen bygger; https://www.youtube.com/c/DirtLifestyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Lego for store gutter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haavard Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 1 hour ago, Chiefen.v-2 said: Nå ødela Range-Rover en hel generasjon biler med elendig motorer fra BMW.. Land-Rover er betydelig bedre enn sitt rykte, men de krever verksted (eller eier) som kan skru (forbausende få bilmekanikere som kan noe annet enn å slavisk følge manualen og bytte deler til det virker igjen..). At de i lang tid ikke brukte elektronikk som snakker med vanlige diagnoseapparat hjalp heller ikke, Willys Bil og Bensin AS med Wurth diagnosedings fikk ut feil koder og reparerte i vei på feil sted. Vilke årganger er det de ødela? Kan man si at LR/RR fra før -xx og etter -yy er tryggere kjøp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 RangeRover fra sist på 90 tallet til 2006ish med BMW dieselmotor. Det finnes ingen trygge bilkjøp, med mindre en kjøper med nybilgaranti 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moviken Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Har en gammel Pathfinder med dårlig kløtsj hvis noen er interessert 10000,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tussehaugen Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 F150 Elektrisk kjem i 2022 Rykta seier st den vil ha 200Kw batteripakke og 5 tonn hengervekt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pondoro Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 On 11/28/2020 at 9:57 AM, Chiefen.v-2 said: Må egentlig bare gi samboeren rett, LandCruiser er bilen en kjøper om det skal være stort, sterkt, driftssikkert og ha 4wd. Nei.. Landcruiseren er som å kjøre lastebil i forhold til Range Rover, dieselen bråker, gyngete fjæring osv...takke meg til Range Rover (diesel).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 23 minutes ago, pondoro said: dieselen bråker, gyngete fjæring osv... Hvis det er en problemstilling, så kjører du på for fine veier og har ikke bruk for slik type bil 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elgjaeger Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 37 minutes ago, Bly said: Hvis det er en problemstilling, så kjører du på for fine veier og har ikke bruk for slik type bil Unimog er tingen for deg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 1 hour ago, pondoro said: Nei.. Landcruiseren er som å kjøre lastebil i forhold til Range Rover, dieselen bråker, gyngete fjæring osv...takke meg til Range Rover (diesel).. Luftfjæring, nesten lydløs motor, ting bare virker. LC er ny.. Men dens store problem er at den er helt og fullstendig sjarmløs så jeg kjører LandRover (for tiden med innvendig tak utmontert, lekker litt fra takluker...). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pondoro Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 10 hours ago, Bly said: Hvis det er en problemstilling, så kjører du på for fine veier og har ikke bruk for slik type bil Det er jo det som er hele poenget med Range Rover....den klarer alt med bravur.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted December 12, 2020 Author Share Posted December 12, 2020 (edited) On 11/29/2020 at 10:32 AM, Chiefen.v-2 said: Men nå leter altså Polardego etter noe utopisk; stor, billig, drfitsikker bil. Sånt finnes ikke. Ikke engang Mitsubishi Outlander 2.2 Diesel? Har forresten bestilt styrestag, stabilisatorstag og Haldex pump replacement kit til Passaten. Har egentlig veldig lite lyst på Sharan, det er jo bare en Passat som har spist for mye. Egentlig burde man bare kjøpe VAG hvis man kun planlegger å ha den under garantitiden Edited December 12, 2020 by Polardego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 Jeg liker Outlander, men stor, billig og driftssikker finnes vel ikke der heller? Kjøper en billig bil er det lurt å prute som bare det, og regne med utgifter til reparasjon. Rust er og blir det håpløse for de fleste, har du ikke mulighet til selv å reparere sånt blir det dyrt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 19 hours ago, Elgjaeger said: Unimog er tingen for deg Jeg vet! Jeg har lyst på 10 hours ago, pondoro said: Det er jo det som er hele poenget med Range Rover....den klarer alt med bravur.. Nåja! Du om det.. (, men fin er de.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torf Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 Beste motoren i Range Rover er Chevrolet 350 small block. Kan installeres på "service" i England Jeg tror jeg har nevnt det tidligere. En engelsk skytekompis hadde, for en 10-15år siden, en "fet" Range Rover og en Ferrari 456 (v12 2+2 coupe) som familiebiler. Av disse to var Range Rovereren desidert dyrest i drift over en to års periode. Kjørelengde var omtrent den samme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greppe Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 Unimog it is: https://www.unidan.com.au/completed-projects/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 On 12/13/2020 at 12:15 AM, Torf said: Beste motoren i Range Rover er Chevrolet 350 small block. https://www.youtube.com/watch?v=xZ1ZAj8gqh0 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svehella Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 On 11/28/2020 at 9:57 AM, Chiefen.v-2 said: Må egentlig bare gi samboeren rett, LandCruiser er bilen en kjøper om det skal være stort, sterkt, driftssikkert og ha 4wd. Jepp, LandCruiser 200 V8 diesel. Hehe, passer ikke ute i bjerkeskogen da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.