Jump to content

Klippfisk- trenger litt tips her


magnum_mauser

Recommended Posts

Klippfisk er nydelig mat! Eg har vanligvis kjøpt det i små kvanta i butikk, den som er utvatna og kan tilberedast direkte.

 

Eg fekk kjøpt 10 kilo med klippfisk, dvs den var ikkje ferdig tørka - so eg hengte den opp når eg kom heim. Den minste av dei (3 kg) er blitt tørr - men den største på 7 kg er fortsatt litt "spenst" i dei tjukkaste delane.  

 

Naboen kjøpte også (ho fekk ein fisk på 3 kg), og ho tilberedte sin fisk med ein gang vi fekk den. Ho vatna den ut i 2 døgn og laga bacalao. Men ho sa at når ho brukte den utan å tørke den yttligare - so hadde ho ikkje trengt å vatne den ut so lenge - det vart litt lite saltsmak. 

 

Eg kunne tenke meg å dele fisken opp i mindre biter, vatne dei ut og fryse dei ned - slik at eg kan ta fisk rett frå frysen og i gryta. Vil det fungere greit? 

 

Og når ein semitørr fisk fekk 48 timer i vann og det var litt for lenge, kva burde eg ha som utgangspunkt for mine fisker - som har tørka ein del meir?

Link to comment
Share on other sites

Skjærer som oftest fisken i fire biter for å få den ned i en 70 l plaststamp fyller den så full med vann. Skifter vann etter et døgn. Småfisk trenger mindre vattning en stor fisk som er tykk i fisken. Men klippfisk må vatnes skikkelig vis ikke overdøver saltet selve fiskesmaken.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett som snop.

Jeg foretrekker klippfisken servert med poteter baconfett og kålrabistapp. Det er himmelsk godt.

Men bacalao i forskjellige varianter er også godt.

Jeg tørker under takskjegg, men tar ekstrajobben med å soltørke på nettingseng når forholdene byr seg. Har til og med tørket skrubbsei med godt resultat.

Men fryse klippfisk ? Den er jo konservert !

Skal prøve den med grov potetstapp. Godt tips Chiefen.

Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, magnum_mauser skrev:

Eg kunne tenke meg å dele fisken opp i mindre biter, vatne dei ut og fryse dei ned - slik at eg kan ta fisk rett frå frysen og i gryta. Vil det fungere greit? 

 

Ja, det fungerer veldig bra!

Jeg har selv gjort det mange ganger. Vannet ut store fiskestykker av klippfisk i 2 døgn, og skiftet vannet 2-3 ganger i døgnet. Siden har jeg delt fisken opp i porsjonsstykker og fryst dem ned i plastposer. Ypperlig å ta ut av fryseren før man drar på jobb. Bacalao til middag kl. 18.00. Jeg sier som Hellstrøm: Fantastisk godt.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...