Jump to content

Løp 17hmr


Raikage69

Recommended Posts

Er på leting etter nytt løp i 17hmr, noen som kan peke meg i retning av hvilke alternativer som finnes? Skal monteres på en Marlin xt-17, der det er kluss med å få ut tomhylsene på nåværende løp(ett siste forsøk før rifla blir skrota) 

#aldrimarlinigjen ☹️

Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg vet om det går mtp diameter? Hva med å bruke et CZ455 løp som emne ? Må selvfølgelig kappes i kammmerende, gjenges, og brotsjes på ny. 

Dukker vel opp brukt på Finn til tider. 

 

Evt. få gjort det samme med løpet du allerede har ;)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvilken som helst børsemaker med respekt for seg selv må vel klare å kjøpe et .17-emne og kamre og tilpasse det til rifla di? Eller så er det noe vesentlig jeg ikke har skjønt. Strengt tatt tipper jeg en børsemaker klarer å fikse rifla di uten å bytte pipe.

 

K

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Finn en Børsemaker med brotsj og tolker så ordner det seg nok. Få en pris på forhånd på evt. worst case. Vurder det opp mot prisen av ny børse, (og evt. dårlig samvittighet for ha solgt videre et problem dersom du selger den gamle) 8-)... 

Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, Ruger #1 skrev:

Uten at jeg vet om det går mtp diameter? Hva med å bruke et CZ455 løp som emne ? Må selvfølgelig kappes i kammmerende, gjenges, og brotsjes på ny. 

Dukker vel opp brukt på Finn til tider. 

 

Evt. få gjort det samme med løpet du allerede har ;)

 

Har tenkt tanken! 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...