Jump to content

Blaser 4-20x58 IC, første inntrykk


Roe

Recommended Posts

Dust ting å henge seg opp i, men digger kikkert "anmeldelse" der man slipper den nedpå røft betonggulv og ikke håndterer den med hvite silkehansker.

Ellers var det overraskende hvor tung riflen er, du sier den ikke er ideell på jakt i fjellet, nytt prosjekt på gang?

Link to comment
Share on other sites

Ja delvis. Om fruen spør, selvfølgelig ikke, jeg har da tipp-topp utstyr allerede.

 

Jeg likte Gunwerks Magnus stokken veldig godt, så jeg har bestilt en Gunwerks Clymr carbonstokk med en viss grad av "målsøm". Dette var dog før krona krasjet mot dollaren...

Denne stokken skal i første omgang på min 221 Fireball, så får jeg se hva det blir til. Etter fiaskobygget 6,5 Grendel (bygde en tung rifle når jeg ville ha lett...) og dertil 20K tap, har jeg blitt litt mer forsiktig med å bruke penger på prosjekter før jeg får kartlagt om detaljene passer med idéen.

 

Det har nå engang blitt slik at kamera er Pri 1. Rifla får bare henge med og må ta imot det den får mens kamera manøvreres på plass, i all den tid jeg bare har to hender. Jeg har helt gitt opp å beskytte annet enn linser og pipe.

Edited by Roe
Link to comment
Share on other sites

Sett på de stokkene selv, ikke billige, men heller ikke såååå ille ift mye annet. Og virker som de er veldig gjennomtenkte. 

 

Blir nok noe semi lettvekter i eminente 6,5x55 etterhvert, men blir nok mer sette sammen halvfabrikat enn helt custom. 

Link to comment
Share on other sites

Takker. Det er først det siste året jeg har satt meg ned for å lære filming. 

Driver du med foto finner du hur mye publikasjoner som helst, driver du med video må du fikse sjæl med YT tutorials.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...