Jump to content

Tips til hundefører/ettersøksbukse


magnum_mauser

Recommended Posts

Snuser rundt etter ei ny bukse til når eg er hundefører eller går ettersøk. Etter litt prøving og feiling so er min subjektive erfaring at membranklær ikkje er egna til mitt bruk. Eg er varmblodig og blir svært lett varm, sjølv ved lav aktivitet. Og eg har til gode å finne plagg med f.ex gore tex med god nok ventilasjon til at det fungerer optimalt til meg, eg blir klam og våt okke som - so fullblods membranbukse utgår.

 

Ei bukse uten nokon form for membran kan til nøden fungere, men det er ikkje optimalt då ein spesielt på ettersøk ofte ender opp med å gå gjennom ymse høg lyng, einer osv - so ein vil raskt bli klissvåt oppetter beina.

 

Det eg har sett litt på pg som eg trur kan være verdt å prøve, er ymse hybridbukser. Desse er i utgangspunktet utem membran, men har det i nedre del av bein og gjerne i setet - noko som i utgangspunktet er nok til mitt bruk.

 

Men dei buksene eg har sett på, har hatt eit for tynt og skjørt stoff utover dei forsterka områda - gjerne av ein sånn kvalitet som ein finner på fritidsbukser meint til rolige turer på merka sti - eg ser etter ei bukse som er robust, den må være laga i eit sopass bestandig stoff at ein kan gå gjennom einer uten at ein flerrer sund låra på buksa - og mannen under buksa vil gjerne ha litt beskyttelse mot skarpe kvister osv. Og der må være moglegheit for ventilasjon!

 

Og det siste er passform. Som hundefører er ein litt romslig passform eit pluss, for maksimal bevegelighet. Men eg har sopass grove lår og legger at det er ofte utfordrande for meg å finne bukser som passer bra.

 

So,, hybrid (helst) og ikkje i eit for tynt og pinglete stoff, men ei robust bukse som tåler å bli brukt og som gir litt beskyttelse til mannen som bruker den. Romslig snitt og moglegheit for lufting. 

 

Nokon tips som passer mine kriterier?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bukse til ettersøk? Bruker bukse tilpasset forholdene. Det er forskjell på ettersøk midt på sommeren eller vinter og 20 blå.

Ettersøk på villsvin derimot (om det skulle være aktuelt), anbefales bukse med Kevlar. Har "smertelig" fått erfare at vanlig bukse ikke duger da.

 

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå, znopi skrev:

Bukse til ettersøk? Bruker bukse tilpasset forholdene. Det er forskjell på ettersøk midt på sommeren eller vinter og 20 blå.

Ettersøk på villsvin derimot (om det skulle være aktuelt), anbefales bukse med Kevlar. Har "smertelig" fått erfare at vanlig bukse ikke duger da.

 

 

Det er akkurat so avansert/vanskelig som du vil ha det 😉

 

Hvis du har ei bukse som er robust, med god lufting og passform,, so er den like dugande på sommar, haust og vinter - forskjellen blir kva du velger å ha under.

 

Eg trenger ikkje ei bukse til kva årstid, men ei som innfrir mine krav - so vil den hjelpe meg heile året.. Har du tips, må du gjerne dele, det! hadde vore konstruktivt.

Link to comment
Share on other sites

1 minutt siden, magnum_mauser skrev:

Den duger, men ikkje utmerket 😉 god lufting er eit nødvendig omde for min del, og eg har til gode å finne jeans med lufting 😉

Da har du ikke vert i de hippeste moteforretningene. Der får du bukser med lufting på de fleste steder.:smile:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, rotorhead skrev:

Jeg går med vadmel som hundefører. Luftig når det er varmt, og varm når det er kaldt. Våt/fuktig blir den, men den tørker.

Eg har ei Pfanner loden som eg er veldig glad i til smygjakt. Eg har aldri brukt den på sommerstid, men eg hadde innbilt meg at sjølv om vadmel/ull puster og er luftig - so hadde det blitt for varmt. Men det stemmer kanskje ikkje? 

 

Korleis opplever du vadmel i forhold til slitestyrke? Buksa kjøpte eg i haust, so eg har berre brukt den ein sesong. Men eg har ei jakke eg har hatt nokon år, og den har eg brukt på ettersøk. Og etter å ha kjempa seg gjennom eit par granfelt - begynner den å bli temmelig lodden 😂

Link to comment
Share on other sites

 

Forsvarets feltbukse med tx10 kan anbefales. 

Har sjølv ei Härkila bukse med bommulstoff ytterst og goretex i foret. Denne tåler det meste inklusive bål, trur den er ute av sortimentet desverre. Er varm og vanntett og mangler glidelåser i låra for lufting som hadde gjort den perfekt.

Ellers bruker eg mykje vadmelsdress, varm når det er kaldt og kjølig når det er varmt. Slipper ut kondens og du fryser ikkje om du blir våt. Tåler bål og kvist godt og prisen er også hyggelig. Blir eigentleg bare meire og meire glad i denne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 timer siden, vannebo skrev:

@BlackHillsRoy - den buksa er fantastisk deilig å gå med. Lett og fin og tørker fort opp på kroppen. Er dog ikke spesielt slitesterk.  min var nærmest bare filler på låra etter et par ansmyginger på reinsjakta

 

Hadde du den grønne eller den i kamo?

jeg har den grønne og regner med at den er helt ok for å gå i....?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...