Jump to content

Sekk/presenning til å dra hjortevilt


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg har sett bilder av ein slags sele med ein presenning/sekk som ein har hjorten i, og so drar ein det etter seg. Eg har vore med å dratt hjort liggande på ein tom kraftfôr-sekk, og det vart betydelig lettare å dra.

 

Eg er ofte på jakt aleine og eg har eit kvalmande antall timer der eg har slepa og kjempa med hjorter aleine, kun hjelp av ei flaggline og ein kjepp til å holde i. Eg har tru på at prinsippet med å ha dyret oppi ein glatt sekk/presenning kan hjelpe, dei eg har sett avbilda har ikkje sett ut som noko heimelaga, men eg har ikkje lykkast å finne andre ting en seler til å dra vilt med - ikkje den sekken.

 

Nokon som veit kva dette er og kor ein eventuelt får kjøpt det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke prøvd denne, men en utgave som ligner toppen på en skiboks. Det var utrolig mye lettere å få med seg dyr med slikt utstyr. Denne gjør nok samme jobben, og virker å være mye lettere å ta med seg inn i terrenget.

Tegningen ville jeg ikke stolt på. Legger du hjortebukken slik på kjelken kommer du ikke av flekken.

Hva er prisen på noe slikt? Send det på PM om det regnes som salgsfremmende tiltak å opplyse om det her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...