Jump to content

Trigger Job in a bag


strekkfisk

Recommended Posts

Lang historie kort... 

 

Jeg kjøpte en Beretta 92 compact som min første 9mm og fant raskt ut at jeg måtte gjøre noe med avtrekket, eller selge den. La den så ut for salg, to ganger, men ingen ville ha den. MEN SÅ: (trommehvirvel) Langdon Tactical sitt "Trigger job in a bag" som er 

*Trigger bar

*Elite II hammer 

*Sear

*Sear Spring 

*Hammer strut 

*Chrome silicone hammer spring 

*Chrome silicone trigger return spring. 

Alt er i NP3 coating. 

De sender ikke til Norge, så jeg fikk pvas til å fikse den delen, og vipps så har jeg en ny pistol... Betalte 3800 for det og makan til verdi på de pengene har jeg aldri vært ute for. Gikk fra over 4 kilo i SA til rett over 1600 gram! (Husker ikke DA) Reset ble også betydelig kortere. Det er riktignok fremdeles ikke noe feltracer med 6" pipe, men sammenlignet med kompisen min sin Shadow 2 er denne absolutt i samme båt. 

Sånn at om noen har en 92; kjøp det kit'et. 

 

 

 

DSC_0073.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vel da blei aldri til at eg fekk kjøpt langdon tactical sitt trigger job in a bag men eg fekk tak i dette settet https://www.brignoliarmi.com/kit-gruppo-scatto-xtreme-s-per-beretta-serie-90.html 

som var vesentligt billiger , eg veit ikkje om det er like godt som langdons men bedre blei det.

Har ikkje fått veid avtrekket så eg veit ikkje kor tungt det er men kjennes lettere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...