Jump to content

Priser på Lapua Naturalis


LeivVidar

Recommended Posts

Hei

 

Ser at Midway har tatt inn Naturaliskuler i kal. 30 å selger dem til den nette sum av kr 1132,- for 50 stk 180 grs kuler. Dvs kr 22,64,- pr stk! Stusser da no jævlig på dette da man får ferdiglada Naturalis i .308 for kr 19,90 hos jaktdepotet + at jaktdepotet selger løse kuler i Kal .30 for kr 10,36 pr stk! Dette henger da ikke på greip??? :shock: Ingen som kan kjøpe disse hos Midway vel..????? En smuuuuuuuuule overprisa da vel??? :?

Link to comment
Share on other sites

Dette beviser jo bare at det lønner seg å være en bevisst forbruker, og sjekke priser før man handler. Midway er stort sett et av de dyreste stedene å handle, men utvalget er glimrende. Jeg handler av midway en gang i mellom, for å "takke" dem for at de legger inn allverdens kuler, med oppgitt BC.

 

Men Naturalis hadde jeg nok ikke kjøpt der, nei :wink:.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Må vel være en feil her da vel :!:

Men opplever prisene til Midway som helt vanvittig på de fleste varer de seneste par år , handlet mye fra disse før der men når dollaren går ned går prisene opp hos Midway :roll: synd ,synd og atter synd syns jeg for de har et stort vareutvalg selv om det tar litt tid og skaffe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...