Jump to content

Børsemaker for Feinwerkbau FWB 602


OysteinR

Recommended Posts

Kjenner noen til en børsemaker / reparatør som kan reparere en Feinwerkbau FWB 602 ?

Fikk et problem sist sommer da det hadde stått i noen år og nå har jeg byttet pakninger men det er fremdeles feil.

Det holder luft når man lader men når jeg trekker av virker det som om slagnål/hammer ikke klarer utløse korrekt. Det kommer bare en langsom suselyd i stedet for et pop.

Noen som vet hva dette kan komme av eller noen jeg kan sende dette til for reparasjon?

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvilken børsemaker som kan med disse, men jeg har flere av disse stående så hvis du ikke får reparert din kan du få kjøpe en fungerende av meg til en Ok pris.

 

ta kontakt på PM hvis du er interessert..

 

 

edit: var vist litt kjapp, er C60 jeg hadde ikke 602

Edited by Berbu
Link to comment
Share on other sites

Dårlig av meg å svare på mitt eget innlegg men det viser seg at dette var noe som falt solid i kategorien User Error.

Gikk igjennom og dobbeltsjekket alt (jeg viste jeg hadde byttet den pakningen som var den originale feilen) og testet til slutt med å skyte en avklippet q-tip. Den gikk i veggen så det sang.

Testet så en kjapp 5 serie (med "feil" pellets, i dårlig lys, på feil avstand og uten anlegg) og det sa pling i kulefanger som det skal:1540613336_2020-04-1319_21_29.jpg.4bef50127250a624fff1b7cce310653c.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...