Jump to content

9,3 i kort kasse?


Junell

Recommended Posts

Finnes det 9,3-er som går i 308-lengde kasser? Har søkt litt men finn ikkje noko. Rart om ingen har tenkt tanken. Det finnes då greit utvalg av kuler som ekspanderer fint i modrat hastigheit. Eg skjønnar jo at det blir liten forskjell på ein 9,3-08 og ein vanleg 358 win, men tanken er jo morsom.

Link to comment
Share on other sites

Denne Steyren i 9,3x62 har kortere avstand fra avtrekker til støtbunn på sluttstykket i låst stilling enn en Remington 700 short action i 308. Hva er det du ønsker å oppnå?

 

Hvis man først skal mekke 9,3 i kort kasse hadde jeg brukt Win M70 og necket opp 300WSM.

 

Edit:

Når jeg tenker meg nøyere om har Magnumhansen underbeslag til Rem700SA som tar 9,3x57 ved å forlenge magasinbrønnen bakover. Framre ADL-skruehull til avtrekkerbøyle tas bort. 

 

Steyr Lux i 9,3x62:

 

663_1494872986.jpg

 

 

Edited by Torf
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

På 31.3.2020 den 9.25, Torf skrev:

Hva er det du ønsker å oppnå?

 

Det var kun nysgjerrigheit, ikkje noko reelt behov. Eg begynte å sjå litt etter patroner med større kulediameter som kunne passa rett i rifla mi med kun løpsbytte. Eg har ein heilt vanleg kort 700 i 308 med AICS-magasin. Då er det 308-lengde, og helst tilsvarende støtbunn som gjeld. 

 

Har tidlegare vurdert eit ekstra løp i 358 win, so eg begynte å tenke på kva andre tilsvarende alternativ som kunne vore aktuelle. 358 win improved er jo veldig tilsvarende, 338 Federal og 375 Raptor er jo òg i samme gate. So då var det naturleg å sjå om det fantes ei 9,3-patron bygd på samme lest.

 

At ein 9,3x57 går om ein forlengar magasinet var nytt for meg. Det kan jo være eit fint alternativ. Grunntanken er jo å få à la 9,3x57-ytelse i ei 308-lengde patron. Slik sett er det jo vanskeleg å avfeie det heilt. Samtidig ha det vore kjekt å kunne bruke eksisterende skjefte og magasin.

 

So spørsmålet om ein kort 9,3 står fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

Bare en tanke. 45/70 og andre bøylerifle kaliber kommer med kortere hylser enn standard når de lades med "uvanlige" kuler. Og 9,3x57 har en lang hals? Hvordan er det å trimme vekk endel av halsen har sette kulene dypere og dermed oppnå en patronlengde på 71-72mm? Bruker du lette kuler som 15 gram osv bør jo det gå? Noen tanker?

Link to comment
Share on other sites

Men er det like morsomt?

 

Det beste er nok å lage ein villkatt. Då slepp ein fornuftige løsninger som kven som helst kan få til og ein får kose seg med å bruke mykje tid å pengar på å få til ei perfekt løsning på det som egentleg ikkje er eit problem. Sant?

 

9,3x48?

 

308-9,3x58.jpg

Edited by Junell
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

På 31.3.2020 den 9.25, Torf skrev:

Edit:

Når jeg tenker meg nøyere om har Magnumhansen underbeslag til Rem700SA som tar 9,3x57 ved å forlenge magasinbrønnen bakover. Framre ADL-skruehull til avtrekkerbøyle tas bort.

Tenker du da på underbeslagene som brukes på Hansens egne 703 eller er det noe helt annet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...