Jump to content

Optilock baser på Sako Trg


Sako 87

Recommended Posts

Hei!

Eg har kjøpt optilock baser til min trg 22, og sitter i kveld og prøver å montere dei på rifla.

Etter eit par timer med fortvilelse, sinne og intens googling prøver eg no å få hjelp her.

Kan nokon forklare korleis basen med rekylstoppen skal monteres? 

Eg forstår det rett og slett ikkje.

 

Link to comment
Share on other sites

Sako 87:

 

Har du kjøpt todelte baser for Sako rifle? Det står "IV, V, 75, 85", etc på innpakningen.

 

I så tilfelle har du feil baser. På Trg-22 må du bruke Optilock baser til Tikka T3x.

Edited by Torf
Link to comment
Share on other sites

Eg har sett den filmen der ja.

Problemet mitt er at eg ikkje har noko hull som rekylstopp "pinnen" passer i.

Den er for lang til låsesporene  til 3rings optilock montasjen . Kan sjølvsagt file av pinnen litt, men eg reknar med at det ikkje er slik den skal monteres.

Basen uten rekylstopp passer uten problem.

Det står Base, Tikka, Optilock, Blue, Unive, på innpakningen

Link to comment
Share on other sites

Bare et halmstrå; men jeg leste nettopp i et eller annet fora om en som hadde kjøpt optilock baser til Tikka, og da var det feilpakket Sakomontasjer. Der er muligens flere forskjeller, men sporene er ikke paralelle inne det de skal på kassen på Sakomontasjene.  Uten at jeg kjenner til dette mer vil jeg bare åpne for muligheten at noe er feilpakket .

Link to comment
Share on other sites

Då var kikkerten komt på rifla!!

Sendte e-post til Jaktdepotet som eg kjøpe basene av og fekk i dag svar at Optilock basene til Tikka berre passar på Trg-s.

Så då tok eg fram fila og filte ned rekylstoppen til den passa i låsesporet  til 3rings optilock montasjen.

Nokon gonger er den fyrste ideen du får også den beste.

Takk for alle svar!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...