Jump to content

Justerbar kolbekam på rifle med pent treverk. Kven bør få jobben?


magnum_mauser

Recommended Posts

Innen kort tid har eg mine klamme hender rundt min nye Blaser r93. Eg har hatt ei r93 lux med svinerygg før, denne hadde eg ikkje justerbar kolbekam på, og kan heller ikkje hugse at eg trengte det. Men i ettertid har eg hatt to r93 profesional, med rett kolbe - der eg valgte å sette på justerbar kolbekam. 

 

Nye blaser'n har også rett kolbe, ikkje svinerygg slik den gamle lux'n hadde. So det er truleg at eg innen kort tid kjem fram til at eg ynskjer å oppgradere skjeftet på denne børsa. Men dette er ei børse med skjefte i grade 8, det er vanvittig pent treverk og i utgangspunktet er det trist å sette sag i so fint treverk.

 

Men hvis eg først skal gjere det, er det nokon som kan anbefale ein børsemaker som ordner justerbar kolbekam?

Edited by magnum_mauser
Link to comment
Share on other sites

Eg er einig med at ein bør prøve alternativer før ein setter sag i so vakkert treverk. Eg har kjøpt ein del lærprodukter av ein kar selger på ebay. Han lager kopier av eksklusive produkter, til ein betydelig lavare pris - og det eg tidligare har kjøpt, har helde høg kvalitet. So eg har bestilt ein kolbeforhøyer av han og vil teste den ut før eg tyr til drastiske tiltak.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

15 timer siden, magnum_mauser skrev:

Eg er einig med at ein bør prøve alternativer før ein setter sag i so vakkert treverk. Eg har kjøpt ein del lærprodukter av ein kar selger på ebay. Han lager kopier av eksklusive produkter, til ein betydelig lavare pris - og det eg tidligare har kjøpt, har helde høg kvalitet. So eg har bestilt ein kolbeforhøyer av han og vil teste den ut før eg tyr til drastiske tiltak.

 

Vil du dele brukernavn på denne karen?😊

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...