Jump to content

Accurize og .30 idiot


Ridgecroft

Recommended Posts

Eller en Scatt Basic:  https://www.landro.no/scatt/108513/scatt-basic-mx-t02-v2-basic

 

Leste tidligere at Trace fikk kritikk for at den ikke var nøyaktig nok for liggende rifleskyting. Det var 3 år siden, så de er kanskje bedre nå. Scatt fungerer veldig bra,  har en slik selv. Denne kan du også feste på alle våpen. 

Scatt har nøyaktighet på 1 mm på 10 meters hold (1 cm på 100m), så det burde være nok for de fleste av oss.

Link to comment
Share on other sites

Men krever ikke begge de ovennevnte sakene at man fester de på nøyaktig samme måte hver gang? En laserpatron havner jo på riktig sted og (forhåpentligvis) sentrert i løpet hver gang den kamres, jeg ser for meg at risiko for feilmontering er større med dingser som festes på våpenets ytterside.

Link to comment
Share on other sites

Det går veldig raskt å nullstille om du tar av og på systemet. Det må du nok gjøre med laserpatronen til accurize også siden den ikke gir nøyaktig likt treffpunkt når du tar den inn og ut av kammeret. Det ligger masse videoer på YouTube som viser hvordan en installerer og bruker utstyret. Er en fordel å se slike videoer før du kjøper så du kan se hvor knot det er å bruke. Er det for mye knot så blir det ikke brukt, og du kan la vær å bruke penger på det. Så bør du tenke gjennom hvor det skal stå hjemme, og om du må rydde mye plass hver gang det skal brukes. Skal det bli brukt så må utstyret stå nesten klart slik at det kreves veldig lite å gå i gang.

 

Skyte på skjerm hjemme er ikke like kjekt som å være på skytebanen. Så om det i tillegg er knot å bruke hjemme så blir det ikke brukt i det hele tatt. Det et min erfaring.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...