Jump to content

Hvor lenge er jegerprøvekurset gyldig


esrm

Recommended Posts

8 timer siden, esrm skrev:

jeg fullførte og besto jegerprøvekurset september 2018, men har ikke hatt mulighet til å ta prøven enda, er kurset enda gyldig?

Jeg oppfatter at du har gjennomført kurs og bestått avsluttende eksamen. Hvilken prøve er det da du mener?

Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, esrm skrev:

jeg fullførte og besto jegerprøvekurset september 2018, men har ikke hatt mulighet til å ta prøven enda, er kurset enda gyldig?

Mener du at du ikke har tatt jegerprøven, altså den teoretiske testen du tar etter endt jegerprøvekurs?

Eller mener du at du ikke har skutt storviltprøven? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FreeSkier said:

Mener du at du ikke har tatt jegerprøven, altså den teoretiske testen du tar etter endt jegerprøvekurs?

Eller mener du at du ikke har skutt storviltprøven? 

 

3 hours ago, Sølvrev said:

Jeg oppfatter at du har gjennomført kurs og bestått avsluttende eksamen. Hvilken prøve er det da du mener?

 

2 hours ago, amatør said:

Jeg oppfatter motsatt. Tatt kurset men ikke prøven. 

Jeg har gjennomført kurset, men ikke tatt jegerprøven

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er nok lurt å ta kontakt med testleder hos kommunen der du skal avlegge eksamen for å få avklart om det er noen "holdbarhetsdato" på gjennomført og godkjent jegerprøvekurs. (Jeg har sjekket i de kanalene jeg har tilgang til, men fant ikke noe konkret om dette). Og så tror jeg det er svært lurt at du frisker opp igjen hva dere lærte på kurset for halvannet år siden - det  er jo det eksamen dreier seg om.

 

@Ei tohi varjata: det er nå blitt slik at den enkelte jegerprøvekandidat selv må registrere seg til eksamen.

Edited by Sølvrev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...