Jump to content

Browning BPS pumpehagle


smaug

Recommended Posts

Hei,

 

Skal handle meg en brukt BPS(usikker på variant, finner ikke den på Browning sin nettside) i 12/89. Noen som har "inside" i formasjon om de? Noen spesielle patroner som går ekstra godt i de? Kommer til å montere skinne og rødpunkt asap eller blir det ikke gjort noe hvis jeg ikke "må".

Ville i utgangspunktet ha en kvalitets pumpehagle som skal brukes til rev og kråkefugl...og generelt begynne å skyte mer med hagle igjen på leirdue. Skal handle meg en skikkelig leirduemaskin til våren.

 

Edit: Det er en 14 modell camo/syntet med 28" løp.

Edited by smaug
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Fått hagla i hus og må si at jeg liker den godt. Nyyyydelig pumpemekanisme som er superlett å lade. Twin/quad load virker å kunne læres veldig greit på den. Sitter kjempe godt, hadde opprinnelig planer om å montere rødpunkt på den, enten Kahles som jeg har eller Aimpoint Micro S1 men etter å ha skutt med den uten, dropper jeg det. Nå skal det skytes leirdue til den store gullmedalje.

Link to comment
Share on other sites

Ja det var litt av målet med å kjøpe en slik. Har irritert meg at halv autoene virker å være så vellaget mens pumpehaglene er mer rørleggerarbeid så når jeg kom over BPS skjønte jeg at det var en slik hagle jeg hadde letet etter. Vurderte en Ithaca 37 også men føler at BPS tross alt er mer kurant. Ligger/lå en finere BPS på Finn.no til en veldig billig penge men hadde allerede satt i gang handel på den jeg kjøpte så holdt bare fast ved den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...