Jump to content

Eit brukbart allroundsikte til maks 15 000


magnum_mauser

Recommended Posts

Gamle r93'n er modifisert i absolutt alle ender og er blitt ei formidabel ettersøksrifle. Men eg vartlei av å bytte mellom piper og optikk støtt og stadig, so den er blitt gradert til rein ettersøksrifle og ein ny r93 er på veg.

 

Eg har ein zeiss victory 3-12x56 med lys, dette siktet har alt eg liker i eit allroundsikte for meg som hjortejeger, men det er stort og tungt - for digert til å være optimalt som ein allrounder på ein lett og smekker r93.

 

Eg vurderer eit eldre, f.ex s&b 1,5-6x42. Det duger i skumring, men ikkje meir enn høgst nødvendig. Eg skyter ofte på litt lange hold og trivast i dei situasjonene med litt meir enn x6 i forstørring - og på eit slikt sikte, utgår både opplyst retikkel og kompensator.

 

Hadde eg hatt råd til å bruke 30 000, hadde det vore enkelt å finne eit sikte som var litt mindre enn zeiss'n min, men som hadde alle dei spesifikasjonane eg ønsker. Men med småtroll i hus, hus, bil og studielån, kan eg ikkje plukke ein ny kikkert frå øverste hylle.

 

Men er det noko merker/modeller eg bør undersøke, som er mindre enn zeiss'n min og litt meir potent enn ein gammal 1,6-6x42 - som ikkje koster over 15 laken? 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja, eg har hatt ein varipoint 2,5-10x50 tidligare og var veldig fornøgd med den, men samtidig er eg veldig nærme det sikte eg har frå før i størrelse og vekt.

 

Eg ser zeiss har nokre modellar som der interessante ut, f.ex v4 4-16x44 (hadde helst sett den begynte på lavare forstørring) - men so var det det med opplyst retikkel og kulebanekompensator..

Link to comment
Share on other sites

Et brukt Swarovski Habicht 2,5-10x42 ville vært mitt førstevalg valg her. Veier kun 420 gram, og med medforstørrende retikkel duger det til langt ut i skumringstimen. Jeg solgte et slikt for noen år siden, da øynene mine nå er blitt så voksne at de trives best med belyst retikkel. 

Link to comment
Share on other sites

Zeiss V6 2-12x50? Rett under femten tusen for den. 

Noe rimeligere? Zeiss Victory 2,5-10x50? Står en Varipoint på Finn.no nå, feks: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=158107401

 

Sikler litt på den selv, men synes prisen er et par, tre lapper for drøy, minst. 11 900,- for den.

 

Er du på jakt etter et med skinnemontasje for Blaser, se her (uten lys, men): https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=165487390. 10 000,- inklusive montasjen må da være en ganske god pris?

Link to comment
Share on other sites

På 13.1.2020 den 11.10, ko-stens skrev:

Zeiss V6 2-12x50? Rett under femten tusen for den. 

Noe rimeligere? Zeiss Victory 2,5-10x50? Står en Varipoint på Finn.no nå, feks: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=158107401

 

Sikler litt på den selv, men synes prisen er et par, tre lapper for drøy, minst. 11 900,- for den.

 

 

Takk for tips, etter litt pruting kjøpte eg denne med montasje. Eit sikte med 50mm objektiv opplever eg som betydelig smidigare på ei allround-børse. Her får eg eit smidigare sikte en min gamle victory 3-12×56, eg får gode skummringsegenskaper og asv - som eg er blitt veldig glad i. Takk for hjelpa 😊

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...