Trasop 7 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 (edited) Har overtatt en astro 320 med Dc40 halsbånd. Var ikke med lader så kjøpte en ny billader. Men båndet virker ikke til å ta til seg lading. Og selvutlader fort. Båndet er nesten ikke brukt men har ligget i mange år. Har til daglig selv en Alpha hundre med t5 mini. Men hadde tenkt å ha denne astro 320 med dc40 båndet som reserve. Spørsmålet nå er om jeg skal koste på dc40 båndet nytt batteri? og er det noen som gjør service på disse båndene ? Har allerede brukt 350 på ny lader. Edited January 3, 2020 by Trasop skrivefeil Quote Link to post Share on other sites
Trasop 7 Posted January 4, 2020 Author Share Posted January 4, 2020 Da tar jeg sjansen på at ett batteri skifte vil gjøre susen. Fikk bestilt ett batteri på nett. Så får jeg satse på at jeg klarer jobben selv. Tar gjerne i mot tips om batteri skifte. Quote Link to post Share on other sites
amatør 587 Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts