Jump to content

Endelig ny kortpang i hus - Sig Sauer P320 X5 Legion


Opusmag

Recommended Posts

Etter langt om lenge har endelig den nye kortpangen kommet i hus. Reserverte i juni hos PVAS og de sa Sig hadde lovt den skulle komme i løpet av august, men PVAS trodde oktober var mer sannsynlig og det viste seg at jeg fikk bruk for min skeptiske natur i dette tilfellet.

 

Førsteinntrykket var et lite sjokk over hvor tung den faktisk var, men den satt godt i hånda og grepet var bedre enn jeg forventet. Har foreløpig bare fått tatt tørravtrekk men det ser ut til at jeg har fått en av de med bedre avtrekk for det var er ganske clean break, men reseten var litt lang når sant skal sies. Likte siktet på den og syns ikke frontsiktet var så smalt som andre skulle ha det til.

 

Gleder meg til å teste, men må dessverre vente til tirsdag før jeg får testet.

 

P.S. hvis noen skulle lure på hvorfor sleiden er litt trukket tilbake så er det fordi det står et kammerflagg i på andre siden.

20191127_201145.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kom nettopp hjem fra trening og jomfruturen med X5'en. Et veldig godt førsteinntrykk av den. Avtrekket kjentes bra ut og jeg hadde ingen problemer med siktet! Det merkes dog at det meste av treningen min har blitt gjort med 22, for jeg var ikke vant med hverken tyngden på våpenet eller rekylen, men det kommer seg nok med litt øvelse. Veldig fornøyd med den så langt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...