Jump to content

glock 17 gen 5 mos rekylbrems til ppc 1500 open


Amsfj

Recommended Posts

hei

kjøpt meg en gen5 g17 og skal tilpasse denne ppc open klassen med optikk og brems.

har sett litt på shields rms , sig romeo 1 og vortex venom-erfaringer med disse?

 

lyst på brems og og ser zev har en fin som passer sleiden utrolig godt MEN er denne noe å satse på?

vil den fungere med originale rekylfjær på 124 gr ammo?

kom gjerne med tips:)

 

bruker mye cci 124 grains s&b 124 grains kuler.

 

Link to comment
Share on other sites

Glock og kompensator er og blir noe ræl for å være 100% ærlig. Låsesystemet er avhengig av rekyl for å låse opp, og rekylfjær kraft for å låse igjen.

har du lett rekylfjær låser den opp og kaster ish ut, men sliter med å lukke skikkelig.

For tung.. motsatt problem.
 

Vekten av kompen gjør også at låsingen forsinkes og at man må ha lettere fjær for å låse opp.

Ikke for å være partypooper, men har ikke helt trua. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har både Romeo 1 og Vortex Venom.

Romeo'en har jeg på en Sig P320 X-Five, og før den kom i hus brukte jeg den på en Shadow2. Funker flott.

Har ikke noe vondt å si om Venom heller, men den har sett langt mindre brutal bruk. Den står på en Ruger mk4 som kun brukes til Sivil5 og Steel Challenge.

 

Romeo1 gir en litt mer robust følelse enn Venom, men Venom fremstår på ingen måte som et skrøpelig produkt. Og den er billig. Det er jo hyggelig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...