Jump to content

Reparasjon av ryggsekk


Dodraugen

Recommended Posts

Har en Harkila miekak ryggsekk der begge bærestroppene røk i sømmen etter en tur i skogen på 1m dyp nesten bærende skaresnø med 7kg rifle i våpenbæresystemet på sekken. Sekken er grei ellers og børsa har slanka seg med en kilo. Har kontakta Harkila og de utfører ingen reparasjoner, i tillegg sekken er over 2 år, så er ikke noe å reklamere på, uansett er butikken jeg kjøpte den hos konk. Noen som har tips til steder jeg kan få fiksa det, jeg har prøvd selv, men det er såpass mye stoff jeg må gjennom at det å sy det ikke går med vanlige sysaker, blir å prøve med maskinskruer om ingen har noen bedre forslag.

Link to comment
Share on other sites

19 timer siden, Jeger'n skrev:

Er en skomaker på Lillehammer som nok tar oppdraget. Hilroy Skorep tror jeg de heter.

Støttes👍 veldig dyktig! Fiksa Alfa Gaiter skoene til samboeren, og det var veldig bra utført! 

 

Ellers kan jeg også anbefale Sømhuset AS til ymse reparasjoner👍 

Link to comment
Share on other sites

I aller verste fall, dersom ingen ser ut til å ville/kunne hjelpe deg, så har jeg en del utstyr, men dårlig med evner til å fikse en del slike reparasjoner på robust utstyr. Har tenkt til å prøve å lære meg å lage litt greier selv, men det har ikke skjedd så mye hittil annet enn et par modifikasjoner, reparasjoner og noen prøveprosjekter.

 

Det eneste jeg kan garantere er at det ikke vil bli pent.

(Oslo)

Edited by AndersR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...