Jump to content

Skarpe våpen uten papirer, finn.no


Spinnvillt

Recommended Posts

En av mld:

"

Okey, serr? Kult, mener du det seriously? Skal ikke bruke den til noe bare samle men liker ikke plombert dritt.... 

Kan du holde den av litt skal du faa ett par tusen extra siden du er saa grei :) faar etterbetalt mye penger.
Vil du prate paa tlf kan du det

Xx Xx Xx xx"

 

Jeg tilbydte den for 1500kr ekstra uten papirer, da som plombert.. 

Link to comment
Share on other sites

Nå går nå faktisk dette begge veier. Sendte for en tid siden et spørsmål til en selger om et våpen og i kommunikasjonen kom det frem at jeg kunne få kjøpt det for et par tusen ekstra uten kjøpetillatelse. Hvordan han hadde tenkt å fikse det rent papirmessig for seg selv vet jeg ikke men de har vel sine metoder. Jeg trakk meg omgående fra all videre kommunikasjon med karen. Anonsen forsvant fra Finn noen uker senere så da hadde han sikkert fått en annen kjøper. Sånn sett er det vel ikke så rart at noen forsøker å kjøpe uten tillatelse da det tydeligvis er mulig fra enkelte selgere.

Link to comment
Share on other sites

 

 

14 timer siden, Spinnvillt skrev:

En av mld:

"

Okey, serr? Kult, mener du det seriously? Skal ikke bruke den til noe bare samle men liker ikke plombert dritt.... 

Kan du holde den av litt skal du faa ett par tusen extra siden du er saa grei :) faar etterbetalt mye penger.
Vil du prate paa tlf kan du det

Xx Xx Xx xx"

 

Jeg tilbydte den for 1500kr ekstra uten papirer, da som plombert.. 

 

Jeg tror nok at en slik melding like gjerne kan være en provokasjon fra en journalistspire som tror han skal gjøre ett scoop , som at det er en kjeltring som vil ha ett våpen han ikke har lov å eie. Så dumme er det ikke mange kjeltringer som er. Journalister derimot ....

 

 

 

 

Edited by Robinson
Link to comment
Share on other sites

18 timer siden, Longshot skrev:

Det kan da umulig være noe sjakktrekk å slå til på et slikt tilbud. Hvordan skulle man forklare for politiet at et registrert våpen var blitt borte dersom man får hjemmebesøk med kontroll av oppbevaring? 

Fins vel noen uregistrerte hagler rundt omkring. De kunne vel potensielt selges videre uten papirarbeid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...