Jump to content

Härkila Kervo Jaktryggsekk


Joakim.Ande

Recommended Posts

Absolutt ikke dum den heller.

Kervo’n har med fordel 8 liter ekstra, som kanskje noen ganger er akkurat det man savner. 

Samtidig så har jeg Harkila jaktdress som vil matche, Hehe!

Ikke at utseende skal gå foran det praktiske, men jeg trur ikke Kervo’n er mindre praktisk. Den har også 2 regnsett.(sommer/vinter) 

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte meg nettopp Pinewood Hunting med 20l sekk samt rifle/våpen futteral integrert.

 

Før jeg kjøpte den fikk jeg testet om jeg fikk riflene mine passet nedi og jammen forsvant en Rem.700 med 3-12x56 Meopta med BHT nedi.

Og overraskelsen var stor når SSG'n med Vision chassi og IOR Recon på toppen også forsvant nedi med glidlåsen igjen!:-D

 

Rifla ligger ikke klar på sekundet slik som på Vorn sin sekk men hvor raskt trenger man egentlig å få tak i rifla på toppjakt...? ;)

 

Både Brunst, Jaktia og andre selger denne til rundt tusenlappen.

Link to comment
Share on other sites

On 11/19/2019 at 8:22 PM, jarwe said:

Jeg kjøpte meg nettopp Pinewood Hunting med 20l sekk samt rifle/våpen futteral integrert.

 

Før jeg kjøpte den fikk jeg testet om jeg fikk riflene mine passet nedi og jammen forsvant en Rem.700 med 3-12x56 Meopta med BHT nedi.

Og overraskelsen var stor når SSG'n med Vision chassi og IOR Recon på toppen også forsvant nedi med glidlåsen igjen!:-D

 

Rifla ligger ikke klar på sekundet slik som på Vorn sin sekk men hvor raskt trenger man egentlig å få tak i rifla på toppjakt...? ;)

 

Både Brunst, Jaktia og andre selger denne til rundt tusenlappen.

 

Den hørtes da romslig ut😁

er det denne du kjøpte: https://www.brunst.no/products/pinewood-jaktsekk

 

jeg har prøvd Vorn sine sekker også, men fikk ikke helt sansen for dem. Det er jo også sekker i en litt høyere prisklasse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Her er det en sekk med våpenholder, eller kanskje heller et våpenfutteral med plass for mat og termosflaske, som kalles "Alaska Rifleman". Prisen er (mistenkelig?) lav:

 

https://www.widforss.no/alaska-rifleman-vapenryggsack?ref=google&gclid=EAIaIQobChMIzIHt7-SZ5gIVD-WaCh0wBgBcEAYYASABEgIyUfD_BwE

 

Noen som kjenner til denne, eller evt. er villige til å bruke 700,- på å få (en dårlig?) erfaring?

 

Edit. 5/12 morgen: Siden ingen av dere visste noe om denne sekken, ville jeg spandere de 700,- på å finne ut om dette var brukbart, eller bare noe møl. I mellomtida hadde sjappa satt prisen tilbake til kr. 1.000,-, og da får det være.

Edited by Jegermeistern
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...