Jump to content
Sign in to follow this  
Lt.Futt

Jaktdepotet og reklamasjon/kundeservice

Recommended Posts

Er ikke imponert over Jaktdepotets kundeservice på reklamasjoner. Har en Docter elgbanekikkert som har vært i deres hender siden Mai måned. Av og til svarer de på telefon og sier de skal ringe tilbake. Det gjør de ikke... Ei svarer de på mail..... Hadde samme opplevelse på en feilleveranse på ammunisjon og et tilfelle på et våpen som jeg kjøpte nytt av de som hadde en skade.

Siden jeg opplever at dette er normalen hos Jaktdepotet, tenker jeg at hvis jeg er heldig og får kikkertsiktet tilbake.... Så er jeg ferdig med den butikken!

Det er jo forskjellige erfaringer med forretningsdrivende. Noen kunder er heldige med handelen, og skryter, andre er uheldige, og klager. Jaktdepotets hovedavdeling har jeg hatt liten kontakt med de siste årene, bortsett fra en telefonhenvendelse, der svaret var lite å bli klok av, det nærmet seg kategorien "Goddag mann! - Økseskaft!!".

Derimot har samme firma ei avdeling på Fauske, som hvertfall jeg bare har hatt positive erfaringer med:

https://www.kammeret.no/topic/13468-jaktdepotet-nor-på-fauske-ok-eller-quotuseriøsquot/?

Har samme erfaring mtp på avdelingen i Fauske... Aldri hatt noe problemer når jeg har vært innom butikken der.

Kan hive meg på dårlig erfaring med Drammen. Ringte for 3-4 år siden inn for å etterspør lagerstatus på en ladepresse. Fikk beskjed om at de hadde 1 inn, og de reserverte den for meg slik at jeg kunne kjøre inn å hente den på lørdagen (vinterføre og ca 4-5 timers kjøring - hver vei!).
Satte meg i bilen grytidlig lørdagen og kjørte inn til Drammen.

Fikk da beskjed om at de hadde solgt ladepressen i mellomtiden. Har vi en avtale, så har vi en avtale! Og ikke gadde de å informere heller selv om de viste jeg skulle kjøre veldig langt.

Ingen unnskylding, ingen tilbud om et rabattert kjøp eller to som plaster på såret

Rett og slette ræva.

Og siden har jeg ikke handler der.

Det har vært forskjellige erfaringer med Jaktdepotet.
Både gode og dårlige....
Bruker du søkefunksjonen her finner du litt av hvert.

Edited by seawolf

Har hatt mest gode erfaringer. To litt dårlige der den ene ble fikset fort. (fikk tilsendt feil ammo). Den andre gjaldt en demper med litt sær gjenger de hadde og skulle sende men som aldri dukket opp. Da jeg ringte var det masse unnskyldninger. Men jeg fikk da tak i demper noen hundre lapper dyrere en annen plass så ja. Tok ei stund før jeg handlet fra de igjen, men de siste handler har vært helt topp. 

syns jaktdepo er bra. roedale i tyskland er tragisk. tok 5mnd å få en sikring til rifle. 

nå ser det ut til at må levere inn et våpen for garantirep da 3 ulike butikker 2 norske å 1svensk ikke gidder å svare på forespørsel om å bestille en reservedel. de har fått nr på del.

På 9.11.2019 den 8.22, tor1980 skrev:

syns jaktdepo er bra. roedale i tyskland er tragisk. tok 5mnd å få en sikring til rifle. 

nå ser det ut til at må levere inn et våpen for garantirep da 3 ulike butikker 2 norske å 1svensk ikke gidder å svare på forespørsel om å bestille en reservedel. de har fått nr på del.

Ventet selv over et halvt år på hevearm og boltmuffe fra Roedale. Siste gangen jeg handlet der.

20 timer siden, Lt.Futt skrev:

Ventet selv over et halvt år på hevearm og boltmuffe fra Roedale. Siste gangen jeg handlet der.

Jeg kan bare anbefale å holde seg unna Roedale . Kvalitetsmessig bra men rotete måte å organisere sine jobber . I alle tyske forumer klager man om dette .