Jump to content

Får ikke rev på åte..


Asbjorn99

Recommended Posts

Som nevnt har eg problem med å få reven på åte.. Eg begynte i september med å legge ut vomb/slakt av ein hjortekalv, og her traff eg på reven i 5-tida på dagen der han styrte og gravde opp åtet. I tillegg drog han eit reinskinn mot skogen dagane som følgde. Etter dette gravde eg ned eit nytt hjorteslakt 2-3 meter unna, og monterte brunst sin åtebelysning ein 60 meter ifra lika ovanfør der eg planlegger å skyte ifra. Dette er da ein måned sida, og eg har ikkje sett noko meir teikn til rev... Eg monterte viltkamera SG880MK 14MHD men har ikkje fått bilete av rev.

 

Så no for 4 dagar sida la eg ut ein heil del slakt av sau/lam, men denne gongen utan å grave det ned som tidlegare. Har hatt masse fugl på åtet desse dagane til og med ravn, men reven har ikkje vist seg på kameraet enn solenge. Åtet er plassert på ei mark heilt i kanten til skogen. Åtet er kanskje 3-400 meter frå nærmaste hus, altså litt opp mot skogen der det er skråhall og begynt å bli bratt.

 

Eg lurar på om det kan vere åtebelysningen som gjer han skeptisk? Eller at viltkameraet heng på eit tre 5-6 meter unna åtet? Har prøvd å justere lyset litt til sida av åtet for å hjelpe, men har enda ikkje gitt resultat. Forar åtet med ein neve hundefor ein gong eller to i veka, og tenker på å fylle på åtet med nytt slakt om ei veke eller to. Er veldig skeptisk på om det i heile tatt vil komme rev, eller om det berre er mykje mat i skogen for reven enda?

 

Håper på svar,

 

;Mvh Asbjørn

Link to comment
Share on other sites

Den er skeptisk til både åtebelysning og viltkamera. Jeg har erfart en helt annen aktivitet når belysningen er av. Men så må man jo se for å skyte... Jeg tipper at den etter hvert vil "venne seg til" lyset og komme tilbake. Men de oppfører seg veldig forskjellig på et belyst vs. et ubelyst åte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Super XX said:

Den er skeptisk til både åtebelysning og viltkamera. Jeg har erfart en helt annen aktivitet når belysningen er av. Men så må man jo se for å skyte... Jeg tipper at den etter hvert vil "venne seg til" lyset og komme tilbake. Men de oppfører seg veldig forskjellig på et belyst vs. et ubelyst åte.

Takker for svar! Kanskje eg kan prøve å justere lyset så svakt eg kan, og flytta det litt lenger unna åtet? Og kanskje strø meir hundefor rundtom åreplassen? 😊👍 

Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, Asbjorn99 skrev:

Har prøvd å justere lyset litt til sida av åtet for å hjelpe, men har enda ikkje gitt resultat. 

Dette trikset bruker jeg også. Mesteparten av åte ligger i "kanten" av lyset. Jeg forer også en del i det mørke området for å "lokke" reven inn. Se fantastisk skisse under😁

20190414_044242.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...