Jump to content

Tofot på drilling med lodda piper


Dodraugen

Recommended Posts

Er det noen som har fått tofot på drilling med lodda piper til å fungere bra?

Jeg har sett video av folk som bruker skytestokk uten å ha hånda under forskjeftet med brekkvåpen, men er kanskje ikke all verdens presisjon i det.

Det funker helt greit å skyte med sekk som anlegg og storviltprøven på 400m lar seg gjøre. 

Men jeg syns det er mye mer behagelig å skyte med tofot, jakter også ofte uten sekk, eller med såpass tom sekk at den ikke er brukelig som anlegg. 

Tanken min var egentlig å lage ett nytt forskjefte med versapod pinne. Løsninger er vel kanskje en Blaser D99.

Link to comment
Share on other sites

Fullt klar over at det kan klassifisere til blasfemi, tjære og fjær, barbering med rusten kniv, steining... men for meg er drilling en utrolig deilig løsning på å slippe å dra med seg to våpen. Funker kanskje om man fester tofoten i kassa? Eventuelt tofot med pute(?!) 

Reim som er festa i våpenet slik man gjør i dfs kunne og fungert egentlig, skyting med reim som ikke er festa i våpenet syns jeg det er fryktelig vanskelig å holde siktebildet etter skuddet, pluss at jeg ikke skyter spesielt mye bedre med det. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...