Jump to content

Hylsevasker


iscariah

Recommended Posts

Tenkte å kjøpe en billig hylsevasker av ett eller annet slag. Har tidligere brukt sitronsyre og zalo før jeg la hylsene i en sokk og deretter inn i vaskemaskinen sammen med klesvask. Men vurderer og erstatte vaskemaskinen med denne hylsevaskerenn. Noen som har erfaring fra denne?

Hylsevasker.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vi har 2 slike kjøpt for 299.- på netonnet, en for marinering og en for hylsemarinering. 😄

Min er nå kaputt etter 2-3 års hardkjør med hylsevask.

Nå vurderer jeg skifte av motor slik @30Ihmsa utførte i orginaltråden om marinatoren.

 

Link to comment
Share on other sites

Betongblanderen? 😛 Omtrendt samme pris som Brownells sine to. Ulempen er at om kjerringa ser den hylsetrommelen du tenker på, så blir det noen andre prosjekter som må startes og det vil bli fint liten tid til skyting.

Støttemur

Veranda

Utepeis

Steinbed med fin kant

Utegrill med platting

Heller rundt kåken

Osv osv osv

Da har du glemt alt om skyting for en stund.

Bad idea!

Link to comment
Share on other sites

På 12.10.2019 den 10.07, iscariah skrev:

Tenkte å kjøpe en billig hylsevasker av ett eller annet slag. Har tidligere brukt sitronsyre og zalo før jeg la hylsene i en sokk og deretter inn i vaskemaskinen sammen med klesvask. Men vurderer og erstatte vaskemaskinen med denne hylsevaskerenn. Noen som har erfaring fra denne?

Hylsevasker.jpg

 

Har en sånn. Bruker den til å skylle hylsene ETTER at de har vært i tumbleren. Ville ikke satset på denne til vasking..

Link to comment
Share on other sites

På 17.10.2019 den 10.49, iscariah skrev:

Er denne brukbar til hylsevask? Det er en her som sier at den snurrer veldig sakte🤔

Funker som gull. En .44 hylse med sitronsyre og liten sprut Zalo.

Stålpinner fra Aliexpress for tilsvarende 2 øl.

Setter den på mens jeg er på jobb, har timer opp til 10-12 timer.

Gullende rent når man kommer hjem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...