Jump to content
Sign in to follow this  
fluefiskern

Damer? Jeg skjønner meg ikke på de

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg er en av de gutta som hverken har kjerring, unger eller ønsker meg unger. Men allikevel er det faktisk kun småbarns mødre som driver jakt på meg. Hvor blir det av de barnløse?

Jeg er så langt ifra det beste pappa emne i byen som det er muligt og komme. Jeg er en jævla egoist som tenker for det meste kun på meg selv. Har ADHD og er rastløs til tusen, har null tålmodighet. Jeg drekker flere ganger i uka, jeg "forsvinner" i flere dager uten varsel (jakt, fiske, gutteturer, hytteturer, båtturer), har ikke fast jobb, men jobber ofte fra kl08 til kl24, jeg er langt ifra fornuftig med pengene mine, prøver og ha det Morro så ofte jeg kan, reiser gjerne på 4-8ukers turer til varmere strøk hver vinter (på guttetur)

Alt dette burde jo skremme livsjiten ut av småbarns mamma'r, men den gang ei. De jakter og jakter. Dette er for meg en gåte, noen som klarer å løse gåta?

Edited by fluefiskern

Ser ikke på meg selv som badboy, mer cowboy :)

men mye av gåta er hvorfor det kun er småbarnsmødre og ikke barnløse damer som jakter. 

En kamerat sa at damer vil ha ett opppussings prosjekt, men det prosjektet her er såpass stort og tidskrevende, at det må "selges" eller at sinnasnekkeren må komme på banen til slutt 

Det er vel en grunn til at det finnes en solid mengde single småbarnsmødre (gjerne med ulike etternavn på ungene..)

• Thanks 1
  • Haha 4

Nå er du inne på noe. Men dette er en gåte jeg absolutt ikke skjønner meg på. Boka om damer er jo verdens tynneste, kun 1 ark med ett ? 

Kanskje best og ta en tur til legen og "zipzip", hvis jeg skulle være så uheldig å gå i fella 

Posted (edited)

De barnløse sikter høyere. 

Og de skilte med unger har åpenbart en track record for dårlig dømmekraft. 

:mrgreen:

Edited by boble
Skriveleif
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 4

Jeg tenker du skal være glad for at noen jakter på deg i det hele tatt. For ellers måtte du jo tatt initiativet selv..... ;) 

• Like 1

12 minutter siden, fluefiskern skrev:

Da var gåta løst 

Jo, bare hyggelig. Det var en for åpenbar dobbeltfornærmelse til å kunne la gå ifra seg på en søndags kveld. 

Men hey, vi fikk ihvertfall fastslått at alenemødre har lært av menns teknikk med å jakte på den tjukke venninna. Og det er ikke verst, bare dét. 

Er det flere mysterier jeg skal løse? 😁 

En god frekkhet er undervurdert :)

Neste mysteriet er hvorfor man ser dyr overalt, helt til jakta starter. Da er det "tomt" 

• Like 1

Ikke tomt for alle, dyrene har erfaring med jegere. Før jakta starter går alle og skravler og "går" på tur. Når jakta starter er det mange som "sniker" seg rundt med rifle. Da aner dyrene uråd, og stikker. til høst/ vinterbeite. Dyrene lukter og ser. Folk som bråker har de god kontroll over, folk som sniker seg rundt med tordenkjepp, er skumle. Så det er best og skygge banen. Vist du skal ha dyr i sikte kjør traktor eller start motorsaga.

• Thanks 1