Jump to content

Stempel


Kobble

Recommended Posts

Hei. Har fått lyst på stempel, noen som har prøvd denne? https://negozio.ricaricamunizioni.it/OMVStampatrice-Manuale-SB-MINI lurer på om blekket holder. Har prøvd vanlige dtemprk, men sitter ikke lenge på 

 

Evt om noen har prøvd andre variamter, har tips. 

 

Vet jeg kan bruke tusj og skrive.. Men de ser så fine ut med stempel. 

 

Pr i dag bruker jeg ulike hylsefarger på ulike ladninger, men stempel hadde vært snasent 

 

K

Link to comment
Share on other sites

Det vore skitkul  om du köpte en, sen tror jag att du kan köpa den direkt ifrån OMV,  jag blir inte riktigt klok på ricaricamuniziones fraktpriser, håller på och filar på en order och kommer upp i 120 € i frakt 😳 Visst nu är det MYCKE grejer så utslaget per styck så är det promille i frakt så jag kanske inte ska gnälla, men jag har bett min italienske kompis Marre ringa dom och kolla hur dom räknar..

 

/P

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Kobble skrev:

Så ja, kan hende kjøper direkte fra omv. Hvis jeg kan forsvare 3000 for en stemplmaskin 🤔🤔🤔

Jag försvarade 130 +60+45€ för en OMV calibratore  basic och en OMV 6-stukare .... Har haft en gaep dito som jag hatat sedan jag köpte den då Han som gjorde den måste vart full då M6:ans infästning är rejält off-center.

image.jpeg

image.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...