Jump to content

Timere! (En uhøytidlig review)


ATnT

Recommended Posts

 

CED 7000

 

CED7000.jpg.d3f065829c2dd64a579a948fd06c9601.jpg

 

  • En av de vanligste timerne som benyttes
  • Ikke mye negativt å si om denne. Sliter litt med minirifle og bør helst tapes til en pinne slik at man kan holde den ved munningen, men det gjelder vel stort sett alle timere

 

CED 7000 PRO

CED7000PRO.jpg.32c945342acdbb2e2ba5eb993b2168ab.jpg

 

  • Utgått modell
  • Min favoritt siden man kunne score på den
  • Notorisk ustabil og sluttet vel å fungere etter relativt kort tid. OKTS var vel den klubben som klarte å holde lengst liv i disse, men tror haugen med donorer var stor

 

CED ShotMAXX 2

CEDSHOTMAX2.jpg.5460097b238706018bcd052f19838b80.jpg

 

  • Fungerer knall til trening
  • Ingen feil som jeg har registrert
  • Går rykter om at denne er ulovlig å bruke i match, men det tar jeg med en klype salt
  • Den skal etter spesifikasjonene skru seg av når den ikke er i bruk. Det gjør ikke min (eller andre som jeg vet om) så du må huske å lade den innimellom dersom du skal slippe å stille den inn hver gang du bruker den

 

PIE Timer

 

PIESHOTTIMER.jpg.a58d4ff4ccd3fca595ce9013f4abd679.jpg

 

  • Denne har jeg brukt siste året, men jeg er ikke frelst
  • Ikke funnet noe svakheter med timingen kontra andre modeller
  • Den piper alt for svakt. Dette er hovedgrunnen til at jeg pensjonerer min
  • De fanzy blinkende knappene på toppen er umulig å se at lyser i sollys. Disse gummiknappene blir også sticky og møkkete ganske kjapt
  • Skjermen fungerer bra i sollys
  • Lite firma med ikke-eksisterende support. De holder fortsatt på å utvikle denne, men de driter i eksisterende kunder så du kan se langt etter å få oppdatert Firmware
  • Veldig god batterilevetid
  • Hadde store forventninger til denne mht. minirifle. Denne timeren er primært utviklet for airsoft. Men for airsoft så kobles den til sensorer med ledning. Så den plukker opp minirifle like bra/dårlig som CED7000

 

Commander

 

COMMANDER.jpg.10c8aba40fe84134d23c73d946b6a20e.jpg

 

  • New kid in the block
  • Testet på en match i sommer og har akkurat fått min egen i posten
  • Hører du ikke pipet fra denne blir det DQ (Da hører du heller ikke at RO skriker STOP til deg)
  • Skal oppdatere så fort jeg har noe mer å melde :-)

 

Dersom noen har andre erfaringer/timere så er det bare å poste!

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at stort sett alle timere ser ut som de er produsert av kinesiske barnearbeidere satt sammen av siste 80tallsteknologi så burde de ikke kostet mer enn en hundrelapp.

Krysser fingrene for at noen plutselig produserer en moderne timer, gjerne med noe mobilparing, kul app med diverse statistikk, treningsopplegg osv.

Kjøpte for øvrig min CED 7000 Pro for en del år siden og den er like fin enda.....men det sier vel muligens mer om hvor mye jeg trener enn om kvaliteten på enheten :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...