Jump to content

dynamisk rifle 2 klubber aktivitet


madlychip

Recommended Posts

Jeg har vert medlem i dssn siden 2013/14 en gang men var inaktiv 2015-2017 da jeg flyttet til en ny by. Klarte og få inn to oppmøte på trening 22 og 29 november i gamle klubben, byttet så klubb på nyåret og har vert på nesten all trening siden nyttår 2018 samt har 2 lvl 3 og 24 stemne poeng nå. Regner med at jeg har nærmere 30 før november. Så det jeg lurte på er om jeg kan søke om rifle allerede november eller om jeg må vente til januar siden jeg ble medlem i den nye klubben da.  sånn jeg tolker reglene så skulle jeg kunne søke allerede nå siden jeg har vert medlem i dssn mer en 2 år?

Link to comment
Share on other sites

skal så vidt jeg vet vert betalt kontinuerlig siden 2017, men hadde utestående kontigent fra 2016. oppdaget dette helt i starten på 2018 og fikk ordnet opp i dette etter og  11.01.2018. fikk aldri epost om at jeg hadde blitt utmeldt. og hørte heller ikke noe fra klubben, men hadde ikke eget våpen på det tidspunktet. kjøpte min første pistol sent sommeren 2018 og fikk innvilget 3 pistol søknader rundt oktober samme år, som jeg ikke skulle fått om jeg hadde vert utmeldt etter 01.10.2017 om jeg har forstått regelverket rett.

Link to comment
Share on other sites

du får sjekke med dssn da og hva de har som ervervdato.

innvilget pistoler og politi kan være litt ute av sync, de skal sjekke medlemskap men gjør ikke alltid. 

Du må ha mer enn 2 år sammenhengende medlemskap fra innbetalingsdato så skal resten være greit. 

jeg tipper du havner på "sent sommer" 2020. men lurt å sjekke. 

Link to comment
Share on other sites

Får ikke noe vetungt svar ut av dssn. Skal høre med lokal klubbleder om han kan sjekke. Men da har jeg forstått det rett med at det er medlemskap i dssn som må være minimum 2 år og aktiviteten kan være unnagjort på for eksempel 15 måneder?

Konkurrerte med lånt pistol lenge før jeg kjøpte egen forresten. Tok sikkerhetskurset i 2013.

 

Har muligens en god deal på rifle om jeg får papirene i orden snart så hadde vert kjekt å fått litt fortgang i ting. Kjenner på at det hadde vert kjekt og konkurrere mere i semi auto open uten og være avhengig av og låne andre medlemers våpen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...