Jump to content

Deler til KV67


carver

Recommended Posts

Hei. 

 

Jeg har startet på ett prosjekt med å restaurere en gammel KV67 som har vært brukt som konkurransevåpen. 

 

Tanken er å få den ut av konkurransestokken den står i og tilbake i en original stokk. Stokken med overskjefte har jeg, men jeg ser nå at jeg mangler den bakerste ringen for å låse fast overskjefte i bakkant. 

 

Så spørsmålet er jo da, er det noen som har eller vet hvor man kan få tak i denne? 

 

Det begynner vel kanskje å bli langt mellom de som har deler til disse liggende å støve, men tenkte at det skader ikke å høre. :)

Link to comment
Share on other sites

Rifla skal ikke konverteres til en m98, men tilbake i den originale kv67 stokken. Inspirasjonen er alfa73 sin m67. 

 

Det hadde sikkert vært like så greit å kjøpt seg en m98, eller forsåvidt en remington 700 for å bygge på og leke seg med. Men nå har det seg slik at jeg har denne rifla, som står i en konkurransestokk, og den originale stokken liggende. Mangler bare noen deler.

 

Rifla har jeg arvet fra min avdøde svigerfar, så den er jeg nødt til å beholde eller så blir svigermor grim å ha med å gjøre. :) Men å sette den tilbake i org stand fikk jeg lov til, så da kan jeg i det minste bruke rifla til jakt. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...