Jump to content

Ei rifle til alt


Stihl Crazy

Recommended Posts

Er tanken min, har surra oppi hove på meg noken månader, hadde ikkje tenkt den diskusjonen her, heller litt om sjølve rifla.

Fyrst må eg berre sei at viss noken er lei alle funderingane mine så forstår eg da, får heller berre bla vidare.

Men til de som ikkje er da, her er kva eg har tenkt ut i ett (svært) usikkert og lettpåvirkeligt sinn:

 

kaliberet må nesten vera 6,5x55 for at den skal kunne brukast til storviltjakt, siå da er mykje regn, iverfall meir enn nok så hadde eg tenkt på ei rustfri helst med syntstokk og, for og gjera da så enkelt som muligt.

 

Helst kontrollert mating, kvifor veit eg ikkje heilt, men er da eg er vant med og likar best.

 

Vil helst ha løp på 55-60 cm for og kunna jakta uten dempar, jakter alltid for meg sjølv og som regel postjakting, smell så enormt med kortare løp, gjenge for dempar då just in case.

 

Må ha bra avtrekk eller mulighet for da helst med fast magasin sån som er ledda, veit ikkje heilt kva det heiter, vekt? Sån passeligt helst. Er jo open for litt av kvart av forslag såg litt på ei Tikka supervarmint og.

sannsynlegvis kjempefin på skytebanen men blir vel kanskje litt for tung for meg.

Budsjett, får sjå ikkje heilt bestemt meg. Har kikkertsikte og lydempar så treng berre rifle og montasje, i utgangspunktet er ho ett verktøy som skal få olja og stell men kan bli litt hardhendt på hjortejakt. 

 

Hadde kanskje tenkt på Ruger m 77 som første valg, den rustfrie varianten. Oppfylle mange om ikkje alle av kriteria, må berre få tak i ei i rett kaliber, lure jo litt på detta med presisjonen då.

Enda vel fort med nytt løp og ny stokk hos børsemakar og då fyke tusenlappene så har ikkje låst meg heilt da.

 

Anna alternativ er jo Tikka, helst ein eller anna rustfri variant.

 

Har og lurt litt på S&L klar over at den ikkje oppfylle så mange av krava mine men har hørt så mykje bra om rifla.

 

Nytt eller brukt, ikkje så nøye eigentleg, kjem heilt an på den aktuelle rifla men 6,5x55 rifler er jo ofta skutt mykje med då.

 

Da viktigaste når allt kjem til alt er kanskje presisjonen må vera presis eller ha mulighet for og bli da, her trur eg Rugeren kjem litt til kort sjølv om eg skriv trur.

Rafdal kan nok få ho presis men da har jo sin pris, der trur eg Tikka og ein god del andre fabrikat stille sterkare.

 

Er litt prosess detta her, begynte med .223 før eg fann ut at eg ville satsa iverfall fyrst på ei i 6,5x55. 

Har ei til årets jakt men tenkte kanskje og prøva noke nytt, om eg ikkje nett handle i mårå då sjølv om eg kan vera impulsiv og.

Link to comment
Share on other sites

9 minutter siden, slb skrev:

Hei,

 

Kanskje denne?

 

Tikka Arctic

 

slb

 

Den leveres vel ikke i 6,5x55 ? Må

vel og flytte kornet for å gjenge, også veier den vel 4,3 kg. 

 

Etter min (subjektive) mening er kanskje s&l en av de riflene hvor man får mest for pengene. Men den leveres vel ikke i rustfri utførelse.

 

selv ville jeg kanskje sett på en x-bolt. Noen syns avtrekket er litt uggent. Men det finner du jo fort ut ved å se i butikk.

Link to comment
Share on other sites

Prøve meg med Kinderegg eg då, ei til alt iverfall foreløpig. Såg litt på winchester m70 all weather, men kammrast berre i 6,5 CD. Hadde vel ikkje tørt og ta sjangsen uansett.

 

Ingen som har noke og sei om Rugeren då? Er da galskap og spandera nytt løp og stokk på ei sån ei? 

Berre stokken hos Rafdal kosta vel 7-8 tusen minst, så kjem løp og nytt avtrekk huttetu, men kan jo ha flaks at ho kan brukast som ho er og da, men er noke som heiter full av bitter livsvisdom, og i detta tilfelle trur eg at eg veit korleis da går.

Avtrekk må skiftast uansett, iverfall ny fjør men den er jo billig iverfall.

Men klart hadde eg blitt fornøgd så.

 

Men frå da eina til da andra, denne her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=153442768 blir vel for tung og klampete kanskje men sikkert ypperlig presisjon, sjølv om da kanskje er ein grunn til at da ligg på Finn. Kan jo vera ein heilt ok og da.

Dei fleste tar vel helst lite versjonen skal da handlast tikka. Uansett er da verdt 3000-4000 ekstra for rustfritt? Synes da begynna og bli vel dyrt då, sjølv om da fenge mest.

 

Sorry, Mas -36 eg har for dårlig peiling. Like ellers ideen din men då måtte eg hatt noken med meg som forsto seg på da. 

Prøvde meg her i fjor med da som for meg framsto som ei fin ombygd mauser rifla, men blei sabla ned i beste meining anntar eg og da var kanskje lika godt.

 

Link to comment
Share on other sites

Burde vel kanskje sagt da men har ei cz 550 og er kanskje ikkje så forskjellig frå den du linkar til.

Meina eg huska og ha prøvd ei sånn på skytebanen ein gong, avtrekket var redselsfullt men da går da sikkert Ann og gjera noke med.

Ideen ellers er vel ikkje så dum.

 

Men er liksom no eg har sjangsen, til og få noke eg eigentleg vil ha. Sjangsen har eg jo eigentleg heile tida da men de forstår sikkert kva eg meiner.

Tenker derfor og ta tida til hjelp, men klart går glipp av mange gode kjøp.

 

Eigentlig bør ein fyrst bestemma seg, FØR ein ser på kva som er til salgs for og sitta klar som ein klapperslange, enklare sagt enn gjort.

Edited by Sitka
Link to comment
Share on other sites

Ser ut som en vanlig Leupold-montasje på skinne.
Jeg har for øvrig samme rifla i 338-06 A-Square med ekstra pipe i 30-06.
Supert bruksvåpen med meget god presisjon og særdeles pålitelig mekanisme.
Til den prisen og med to stokker må dette være et meget bra kjøp!

 

Edited by seawolf
Link to comment
Share on other sites

Ok, eg som ikkje veit bedre. Skulle berre vært litt nærmare så eg kunne kjent på rifla.

Ja har skjønt at da er ein del som foretrekk desse før Ruger og brno/cz. Prisen var ikkje vond, men har vel eigentlig meir lyst på Rugeren eg omtalte i første innlegg, men kan prøva og finna ut meir om winchesteren viss den ikkje forsvinn då. 

Noken som veit korleis da er og få til ett ok avtrekk på desse?

 

 

Link to comment
Share on other sites

40 minutter siden, Mas-36 skrev:

@Defiant Enig. En garderobe må inneholde dette:

 

1. 22lr rifle

2. En tung presisjonsrifle til jakt og jaktfelt.

3. En lett bære rundt på jakt rifle.

4. Ei hagle

5. En kombi/drilling

6. Ei annen hagle.

 

Dette er minimum ;)

Du er inne på noe. 

 

1.  22lr, den rifla alle burde kjøpe først.

2. Jaktfelt,toppjakt,gås,forholdsvis lett å bære rundt o.l børse med LH potensiale, alt. stokker og kikkerter. Max 6,5 mm. 

3. Grov-vilt kaliber. Æljbørsa med litt oomp i, gjerne med en nett lettvekts Leupold eller Aimpoint på. 

4. Rask finkaliber typ varmint

5. Kombi-drilling,den nye typen med 5 løp

6. God hagla

7. Alt. hagle (M2)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Viss eg velge og bygga på CZ rifla, går da bra og setta i rustfritt løp sjølv om resten er vanligt blånert stål?

Vil ha timney avtrekk og, er lei snellert avtrekket og vil helst ha ett lettare.

 

For og grava litt meir, viss eg kjem over ei winchester featherweight i 6,5x55, kva bør ein sjå litt etter her?

Tidsperiode ? Når fekk dei S i sløyd og metallarbeid og når var da meir G/NG

Såg denne videoen her

Herlig het for ett herligt enkelt avtrekk, er detta standarden eller variere utførelsen kanskje?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Du kan se etter den som er linket til tidligere, billigere og bedre pakke er det langt mellom, og den stokken er mye bedre egnet til bruksvåpen.

 

Rustfritt løp i blånert kasse er ikke noe problem.

 

Timney kan trygt justeres ned til ca 600 gram på CZn.

Link to comment
Share on other sites

Joda, men har hengt meg opp i detta med kontrollert mating. Ikkje at da noken gong kjem til og få noke praktisk betydning og eg må ikkje ha da for einkvar pris, men i ei sånn rifla som winchesteren her så vil eg foretrekka da. Iverfall når ho kjem i begge utgaver. Då vil eg heller sjå om da ikkje dukka opp ei med mauser kasse, eventuelt ei ruger eller bruka den eg har.

Anngåande da siste alternativet, muligens noken lure på kvifor eg ikkje berre bruke den, skyt jo nokså bra til ganske så bra med original løpet, viss eg set i eit nytt så bør da vel bli veldig bra.

Da som irritere meg litt er mating, hylsa blir ikkje trykt skikkelig inn under lippa i sluttstykker når ein tar ladegrep.

Ho berre skyve Partona framfor sluttstykket, som regel iverfall heilt til patrona møter motstanden frå kammeret. 

veit ikkje om da er for slapp magasinfjør eller kva som er problemet, mulig da kan gjerast noke med.

Link to comment
Share on other sites

Hmm jo, men ei ting er og kjøpa ei fabrikkprodusert rifla som bygge på mausermekanisme, er noke anna og kjøpa ombygd mauser, iverfall når eg ikkje har vore noke særligt borti da på forhånd.

veg sikkert 4 kg den der, skeptisk. Då trur eg heller eg svelge ein dromedar og kjøpe winchesterrifla som blei linka til.

Eller eg vente, vente og vente litt til, kjøpe eg den fyrste og beste kva skal eg då holda på med om kveldane, ( her kan eg jo få plaga livet av folk, heilt gratis) men ho var fin den featherweight rifla då, med snabel forskjefte og lakka originalstokk,likte den bedre enn den som sto på, men så er eg noke for meg sjølv og då.

Eg får komma med standardmeldinga, me får sjå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynte med en Ruger M77 mkll, stainless med laminert stokk påmontert leupold kikkert kjøpt brukt. Viste seg at stokken var utslitt og trutna så sikringen satt fast når det regnet og avtrekket var så som så. 

Ble kjøpt inn Timney avtrekk og en Bell Og Carlson carbelite stokk, sendte den avgårde for bedding, kapping, gjenging og en demper. Har i senere tid kjøpt brems og som gjør rifla veldig nett når jeg går med hunden må bare huske hørselvern. 

Totalt med alt jeg har kjøpt inkludert rifle og jaktreim fra Larsen biathlon, har det kosta ca 15.500,- 

Eneste jeg savner er løst magasin.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja har lurt på noke av da samma, men vil gå for hawkey utgaven og enten stokken som følge med, eller kanskje skjefte som Rafdal selge.

Eg har ikkje sett på da då, men han pleie jo ha kvalitet, er iverfall dyrt nok.

Eg like best hengsla magasin for min del, men da er jo smakssak.

Link to comment
Share on other sites

Du har muligens den fyrste rustfrie utgaven, den som og blei levert med padleåre stokken. 

Den er så stygg at den er kul, men hadde eg kunna velga hadde eg gått for hawkey stokken, synes stålet og er finare på sistnevnte uten at da plaga eigarane av padleåre modellen nevneverdig kan eg tenka meg.

Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, Sitka skrev:

Joda, men har hengt meg opp i detta med kontrollert mating.

Kontrollert mating er noe gammeldagse greier som har fint lite for seg i dag. Det du bør satse på er fat bolt og push feed og et skikkelig magasin i stål 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fat bolt er vel enkelt forklart at kroppen på sluttstykket har samme diameter som utvendig på låseklakkene. Som f.eks. Sauer, S&L, Røssler, Winchester XPR(?), Ruger american og sikkert en del andre.
Du bør tenke hardt på den Winchesteren det linkes til. Det er forbaska gode børser. Har en selv med glassfiberskjefte fra Rafdal. Hovedsaklig tiltenkt som billig reservebørse, men den ligger i faresonen for å få seg ny klesdrakt i valnøtt samt noen andre små oppgraderinger. Den er rett og slett verdt det.
Browning Norge skaffer forøvrig nye M70 som er ganske lik pre-64. Tror de ligger på 12-13 tusen.


Angående kontrollert mating så har det noe for seg på farlig vilt, hvis du skal ligge opp-ned og skyte eller hvis du er paranoid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...