Jump to content

Alpha 100 og Astro 320 - Må jeg kjøpe to kart?


Lasselarsen

Recommended Posts

Hei folkens. 

Jeg har fått en Alpha 100 i hus. Fra før har sambo en Astro 320, med topo Norge premium-kartet(eller noe). 

Får jeg lagt inn dette kartet/kopiert sd-kortet på noe vis inn på Alpha 100’n, eller er det sånn at man må kjøpe et kart til hver enhet?

Skulle man ha 3-4 gps’er i familien som kan være i bruk samtidig så blir jo det en investering bare i kart-brikker.. 

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har sett litt på det frikartet også, men usikker på hvor godt det er(?). Har det f.eks. eiendomsgrensene som ligger på topo premium-kartene? Hvis det er så enkelt som de over her nevner så tror jeg jeg forsøker meg på det. Må bare få tak i en minnebrikke som passer.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hjelp: har kjøpt ny alpha 100 - og v4 topokart på SD brikke. Hvordan får jeg dette kartet overført til ALpha når brikken ikke passer i enheten?

har lastet det opp i basecamp på maven, men skjønner ikke hvordan V4 kartet overføres til alpha 100.

 

hjelp tas mot med takk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Brikken ikke passer i Alphaen? Da må du få riktig (micro)SD brikke fordi du kan ikke overføre kart fra brikke til Basecamp og så til GPS(eller kopiere innholdet fra brikken). Jeg bruker fortsatt gamle topokart fart fra CD for å slippe dette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...