Jump to content

Nytt medlem


OsloOi

Recommended Posts

Vær hilset!

Nytt medlem her. Herremann på 36 år fra Oslo.

Har nettopp sendt inn 3 våpensøknader for pistol i klassene finpistol, grovfelt og spesialpistol, så nå venter jeg spent på hvor lang tid politiet i Oslo bruker på å behandle disse.

 

Usikker på om jeg kommer til å skrive spesielt mye, men tenkte det kunne være greit å dra nytte av kompetansen som forhåpentligvis finnes her inne.

 

Noen som har gode forslag til spesialpistol i 9mm?

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Kammeret!

 

spesialpistol i 9mm betyr vel at du er mer opptatt av morrofaktor enn av resultater, så da bør du kjøpe noe du synes er morro. 

Enklere å anbefale noe, hvis du allerede har funnet deg noen kandidater som passer deg, så kan du heller få konkrete tips ifht. fordeler og ulemper med de ulike modellene.

Link to comment
Share on other sites

4 minutter siden, psAico skrev:

Velkommen til Kammeret!

 

spesialpistol i 9mm betyr vel at du er mer opptatt av morrofaktor enn av resultater, så da bør du kjøpe noe du synes er morro. 

Enklere å anbefale noe, hvis du allerede har funnet deg noen kandidater som passer deg, så kan du heller få konkrete tips ifht. fordeler og ulemper med de ulike modellene.

Det er morro-faktoren som lokker, ja. 

 

Dessverre går ikke CZ P-10C i kassa, altså føler jeg at jeg bare står igjen med Glock 19. Er ikke veldig gira på den. Har tittet litt på Cz p-10s, men CZ klarer ikke å svare når denne blir sluppet i Optic Ready versjon i Europa. Nå håpet jeg at dere kunne ekspandere min horisont 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...