Jump to content

Browning A5


Gameleek

Recommended Posts

på kikk etter ny hagle da remingtonen begynner å bli litt sliten. og lurte på ei browning A5 (https://www.browning.com/products/firearms/shotguns/a5/current-production/a5-hunter.html)

 

noen som har godt/vondt å si om denne hagla? ser at den er rekyldreven, og veldig viktig for meg at den fungerer både med leirduepatroner og jaktpatroner. altså er hagle som kan brukes uten bekymringer.

 

Takk for alle svar 

Link to comment
Share on other sites

Kommer iallefall med kansje markedets beste garanti. Og mekanisk en kopi av Benelli, nå som patentet deres er utgått. Og hvem som helst kan lage en. Tror egentlig bare det er Browning som er litt slemme med Benelli... det er lett å lage en Benelli, så da lager vi en for å stjele dems kunder... Minuset er rekyl som mot en gassdreven halvauto er friskere.  Skal du ha en hagle som skyter alt, er nok en OU en bedre løsning. OU er generelt løsningen uansett... For meg er halvautoer jaktvåpen til sjøfugl gås og ender, og aller helst gassdrevne for å dempe rekyl fra kraftige jaktpatroner. Har du en halvautomat, så finnes det garantert leirdueammo som den ikke veksler. Men om du selv på nye våpen støter på problemet, prøv noe annet... 1 ounce loads er vel rundt 28 gram. Holder du deg til slike så tror jeg ikke du oppnår annet enn lykke. Men det er en jakthagle...

Edited by hovdeknuten
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...