Jump to content

Garmin alpha og astro samarbeid.


DocHolliday

Recommended Posts

Nå ser det ut til at ved å oppdatere garmin alpha 100 så kan man sette de i astro modus og dermed gjøre det umulige. Følge samme halsbånd med astro 320 og alpha 100!!!!

De er fortsatt ikke 100%kompatible så man må sette alpha i astro modus men dette er jo mye bedre enn det som har vert til nå.

Godt jobbet garmin. (Selv om det skulle vert kompatibelt ved utgivelse og ikke trengt dette vaset siste årene)

 

https://www.facebook.com/groups/249018351807808/permalink/2477551408954480/

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Når jeg først hørte om det trodde jeg det var kødd... men fant fort ut av at det er faktisk er sant! Endelig! 😱Det løser så sykt mange problemer innad i laget, men må nok si det tok litt for lang tid før oppdateringa kom ja..

Men nå er den her så da får jeg slutte å klage😂

Noen som vet om det kommer på 50 også?

Edited by Hufsa
Link to comment
Share on other sites

Nå er eg usikker da eg ikke har testet men ettersom eg tolker alt her så ser det ut til at man ikke ser andre apha enheter, 

Man setter garmin Alpha til å opperere som en Garmin Astro og hele enheten jobber som en astro og man har mulighetene som ligger i en astro.

 

Men usikker, her er hva magasinet.no skriver om oppdateringen. 

  • Hundelisten og kontaktlisten du har lagret i Alpha-modus, blir lagret og vil fungere etter at du deaktiverer Astro 320-modus. (MAN MÅ SKILLE MELLOM ALPHA OG ASTRO MODUS )
  • Hundelisten du har lagret i Astro 320-modus, blir lagret og vil fungere når du returnerer til Astro 320-modus senere. Hvis du f.eks har en fenix, tactix eller Instinct klokke koblet til en av modusene, må du deaktivere og parre klokken mellom de to modusene, for at det skal fungere.
  • Etter å ha valgt Astro eller Alpha-modus, slettes hundespor, hundestatistikk, kontaktspor og enheten starter opp på nytt

 

 

 

Skal virke på DC50 og T5 halsband.

Skal virke på Astro 320 og Alpha 100 i hvertfall.

Usikkerhet rundt alpha 50 og astro 320 enda, har lest om folk som ikke får det til med 50 men står på magasinet.no at alpha 50 også skal støtte så her må man prøve.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...