Jump to content

Classifier


tiders

Recommended Posts

Ingen som liker å skyte classifiere. Det er ok til å få klassifisering på nye skyttere, men for eksisterende skyttere er det langt større sjans for at det ødelegger klassifiseringen din enn at det gjør noe positivt for den. Så etablerte skyttere holder seg unna klassifiermatcher.

En Classifierstage teller jo som en L3, og det er mye større sjans for å crashe en classifier enn en match. I tillegg er classifierene skutt så mange ganger at 100% på en classifier er nærmest uoppnålig for vanlig dødelige.

Link to comment
Share on other sites

Ah, ok. jeg var ikke klar over hvordan denne egentlig fungerte. Jeg tenkte det var slik at man må/bør kvalifisere hvert år for å holde ranking. Men så at Nerheim og Frank (som er de jeg tilfeldigvis så og kjenner / vet om) den regionale listen ligger og vaker på ca 90. 

 

Jeg hørte en podcast der det var snakk om folk som har skutt et par år og nådd GM. Jeg slet litt med å forstå det og samtidig fant jeg ikke noen stevner her hjemme å måle det opp mot. 

 

For en som er fersk i gamet ville det med andre ord være mer motiverende å delta på en classifier enn en som er etablert. Det ville kanskje også bety at de 20 % beste i Norge holdt seg unna et slikt stevne. Men for oss andre som .. fyller de neste 80 % kunne sånt noe kanskje vært et greit standpunkt for de av oss. Eller er oppfatningen at dette ikke er en god målestokk? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...