Jump to content

Pardini gt9


Nittenølløv

Recommended Posts

Hei! Er det noen som har skutt mye med gt9 som kan dele noen erfaringer? Har selv skutt ca 15000 skudd med en. Da satt ikke skruene  lenger. Sidejusteringsskruen til baksiktet og skruer til avtrekksjustering løsnet under skyting. Var akkurat som skruehullene ble romslige/for store. Hadde rekylreduksjonssystem på den fra dag en. Er dette et problem på dem?

Link to comment
Share on other sites

Grepsskruene og skruen til sikringsfløyen på min løsnet med en gang. Det løste jeg med locktite, men syntes ikke noe om å bruke det på justeringsskruer til avtrekk og sikte. Nevnte det for en forhandler, men fikk da vite at det var brukerfeil og det hadde aldri skjedd før. Har solgt den til en som ville fikse den og er egentlig i markedet for en ny 9mm. Lurer derfor på om dette er et problem med Pardini eller om min var et mandagseksmpel? Skal jeg ta sjansen på en til eller prøve noe annet mon tro? 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nittenølløv said:

Grepsskruene og skruen til sikringsfløyen på min løsnet med en gang. Det løste jeg med locktite, men syntes ikke noe om å bruke det på justeringsskruer til avtrekk og sikte. Nevnte det for en forhandler, men fikk da vite at det var brukerfeil og det hadde aldri skjedd før. Har solgt den til en som ville fikse den og er egentlig i markedet for en ny 9mm. Lurer derfor på om dette er et problem med Pardini eller om min var et mandagseksmpel? Skal jeg ta sjansen på en til eller prøve noe annet mon tro? 

 

Google <velg pistol> loose screws og du vil finne at dette er et generellt problem. Pardinier er nok ikke "best in class". Sikte og avtrekk har holdt seg på min, men har nok ikke skutt 15k ennå..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...