keevinslotten Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Hei. Såg på finn for ei stund siden der det var en ar15 som var godkjent til jakt. Den måtte ta ladegrep for hvert skudd. Vet noen her hvordan det lar seg gjøres? Kunne tenkt meg en til mest baneskyting, men og litt til jakt selfølgeli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sakoen75 Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 (edited) Her er det en laaang tråd om pumpe rifle Edited March 17, 2019 by Sakoen75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Hvis du var interessert i å kjøpe kunne du jo sendt meg en melding Det tok nesten 8 mnd å få innvilget byggingen og det kostet mer enn det smakte. Troy PAR er mer fornuftig, sånn helt egentlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keevinslotten Posted March 17, 2019 Author Share Posted March 17, 2019 Var det du som hadde den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Hvis du mener den som lå ute nå nettopp så ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keevinslotten Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 (edited) Nei, det var flere måneder si eg såg den. Hva måtte du gjøre, og hva blei prisen? Edited March 18, 2019 by keevinslotten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts