Jump to content

Ny sunnmøring på kammeret


Kvernhuselva

Recommended Posts

No har eg posta nokon innlegg her på forumet. Så det er vell på høg tid og presentere seg.

 

I 2012 tok eg jegerkurs, og handla meg eit dritungt våpenskap. Det har blitt med på forskjellige flyttelass, singlandes tomt. Einaste nytta (eller rettare sagt skaden det har gjort) er og lage hakk i parketten og øydelegge ryggen til søsken og naboar.

 

Men seinsommaren 2018, så sa naboen min klart ifrå att no måtte ei få ut fingeren og skyte opp. 

Han tok meg med på skytebana i siste liten, og oppskytinga var i boks, med lånt våpen. 

Grunna diverse prosjekt, vart det ikkje jakta før dei siste to vekene i hjortejakta. 

Men då var eg ute kvar dag.

 

Og etter det, var det gjort. 

Hjortebørse blei kjøpt inn, samt hagle og salong. og  det har våre månge turar etter rype og røv. 

Salongen blir brokt til blinkskyting ved kvar ledige augeblink, og det ser ut so ei ny interesse og ny livstil er i ferd med og feste seg. Og våpenskapet er endeligt begynt og fylle seg.

 

Så nå leser eg jamt og trutt på forumet på jakt etter ny kunskap.

Vonar skrivefeila mine blir tatt lett på, då eg ikkje er særs god på rettskriving. 

 

Venleg helsing frå ein fersk jegerspire på 32 år

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...