Jump to content

Browning Buckmark Black Label


Lilja

Recommended Posts

Hei!

 

Har noen erfaringer med denne jeg ønsker å dele. Kjøpte en Browning Buckmark Black Label i Juni -18. Og har i grunn ikke hatt annet en problemer med den. 

Stinger ikke noe problem. Men CCI standard liker den ikke. Denne utgaven har kun 4" løp kontra de fleste andre som har 5,5 og 6" løp. Jeg tror mye av problemene ligger her. Det blir ikke nok gasstrykk til å veksle ordentlig. Den fungerer klart bedre med demper (som øker trykket). Og dette er etter at jeg prøvd "alt". Kortet rekyl fjær, renset å smurt, byttet extractor, polert ramp å kammer, å så videre. Vet at fjæra til hammer har mye større innflytelse en rekylfjæra men plundrete å kappe/demontere. Jeg liker å skyte 22. Så ønsker meg en 22 som oppfyller alle kravene mine. Gjenget, Picatinny skinne osv. Men som fungerer 100%.

Så gikk til skrittet å oppgraderte min Buck litt. Mangler fortsatt noen deler men langt på vei nå. For det første. Har ikke hatt en kiling eller tull etter at jeg byttet løp.

Lar bildene snakke litt for seg selv. :)

 

BUCK_MARK_PISTOL_22_LR.jpg

TS comp.jpg

TS full.jpg

TS.jpg

Victory och mag.jpg

Edited by Lilja
Link to comment
Share on other sites

2 minutter siden, msteiro skrev:

Greit å vite!

Er ute etter en 22 selv, med krav om mulighet for demper pga bruk på hytta etc. Har derfor sett litt på de kortere, men kanskje greit å styre unna.

 

Kan godt vare jeg som var uheldig med eksemplaret jeg kjøpte. Det jeg skriver er kun basert på min egen erfaring med mitt våpen.

Men har flere kamerater med Buckmark med lenger løp uten disse problemene. Tactical Solutions løpene kan uansett anbefales. Balansen i våpenet blir mye bedre å nydelig å skyte med.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to Black label 22. Hjemme. Begge to liker ikke feit olje og sånn. Må bruke en veldig tynn olje på de. Da går det så det griner. Men de liker best og bli pussa og smurt etter vær økt. Har ikke bytta løp på noen av de. Er en p22q jeg krangler med hjemme. Der ere tull uansett hva, så den er sendt til børse maker. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...