Jump to content

STI som kan hevde seg både i felt og Standard


rayman113

Recommended Posts

 

Hei kammeret, jeg ønsker meg en pistol som rocker på vanlig skytebane, i felt konkurranser samt standard i dynamisk.

Jeg ser på en STI egde, STI tactical og en STI DVC limited.

Jeg tenker i utgangspunktet på 9mm ( grunnet baneskyting og felt ) - jeg er klar over at jeg må opp på 40.cal for å nå major i dynamisk.

Tror at for dette våpenet så trumfer bane og felt skyting da jeg har våpen tilpasset production. ( altså veier dynamisk minst i dette valget men ønsker at det er mulig å bruke )

 

 

Er det noen med innsikt, erfaring eller meninger rundt de tankene? Eventuelt andre forslag.

 

 

Ønsker meg en meget bra pistol med SA avtrekk som kan hevde seg her. Det er vel STI DVC limited med det letteste avtrekket om jeg ikke tar feil. 

Alle svar mottas med takk 😃

 

Train hard & win alfa´s!

 

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk en BUL jeg også, men fra forrige generasjon i Norge om man kan si det sånn. BUL var et vel ansett merke i dynamiskmiljøet for rundt 15 år siden. Og så har vi vært uten importør veldig lenge før 2alfa plukket det opp igjen. Men jeg må si det nye pistolene er temmelig fete ift til de som var den gang. Selv om jeg er veldig fonøyd med min.

 

IMG_20190228_175430.jpg.b157e094bb4df4cd1adbb3809ef25992.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, rayman113 skrev:

 

Takk for mange og bra svar!

Her hersker det liten tvil om at det er Bul som er anbefalt 😃

 

Er det da https://www.2alfa.no/bul-sas-ii-wind.html som er den feteste?

Kan ikke se det av teksten men antar dette er en 2011 samt at den er legal i Felt og Standard?

*Kaster seg over youtube*

 

Ha en magisk helg nå den tid kommer!

 

 


SAS Wind er en limited variant. Kommer ikke flere av den.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...